Wednesday, December 7, 2011


Tiga minggu lalu, GWM dan PAPA GOMO terbang ke Kelantan Darul Naim untuk melihat perkembangan arus semasa politik disana dan bermalam di sebuah 'Guest Gouse' di Salor.

Paling nyata kebangkitan GELOMBANG MERAH kian dirasai dan semakin memuncak di Kelantan. GWM dan PAPA GOMO merasai denyut nadi rakyat Kelantan yang semakin berubah dan semakin tidak sabar proses peralihan kuasa kembali kepada Barisan Nasional/UMNO.

PAShit Kelantan cukup sedar permainan politik orthodoks sudah tidak mampu lagi mengekang kebangkitan rakyat Kelantan yang mahu perubahan politik dan ekonomi segera dilakukan.



Hari ini, GWM sempat membelek satu artikel dari sahabat blogger Gelombang Kick (Artikel lu memang Kick The PAShit Ass Bro) yang mengesahkan PAShit Kelantan semakin goyah dan kelam kabut melhat perubahan mood swing rakyat Kelantan.

Pembongkaran modus operandi terbaru PAShit Kelantan ... arahan kepada setiap pasaraya di Kota Bharu untuk memainkan ceramah PAShit ... Do or Die Mission!











Kesanggupan PAShit untuk mendaulatkan partinya dan membelakangkan Islam jelas pada memo yang mengarahkan 14 buah pasaraya dipasang ceramah yang telah disediakan rakamannya oleh pihak MPKB-BRI. Rakaman ceramah tersebut tidak lain dan tidak bukan disampaikan oleh tokoh popular PAShit iaitu Ustaz Azhar Idrus yang isi ceramahnya menguntungkan PAShit semata-mata bukannya Islam.

Inilah politik PAShit yang cuba menjerat golongan peniaga atau pelabur untuk terlibat sama dalam menjayakan misi menyesatkan ummah. Sekiranya ceramah agama dari Ustaz yang tiada kaitan dengan politik atau Ustaz yang mulutnya tidak hudoh memaki hamun mengenai kehidupan masyarakat yang tiada kaitan langsung dengan politik alangkah indahnya Islam jika diperjalankan demikian. Untuk kuasa politik PAShit mampu mencari idea bagi menyampaikan dakwah Parti mereka.

Full article ... click GELOMBANG KICK, KICK THE PAShit ASS!



Masih ingat dengan artikel GWM keluarkan beberapa hari yang lalu ... PAShit kini kelam-kabut melakukan reshuffling calon-calon untuk mempertahankan kerusi di Kelantan.


Beberapa pemimpin negeri sudah dicampakkan ke PAShit Pusat bagi mengelakkan lebih banyak terbongkarnya salahguna kuasa puak-puak ini menggunakan jentera kerajaan negeri.



4 comments:

Anonymous said...

PAS gila..!!

Anonymous said...

aku x caya PAS akan kalah d klatang

Blog Mamak Pedukang said...

Luahan hati Buat Reezal Merican @ http://mamakpedukang.blogspot.com/

Crapuscrap said...

~ your do or die mission... w rase kompom DIE..!! kalau cam ni la lu punye propaganda... lok la lu cari profession lain... jual karipap ke.. jd dreber taxi ke...dpt tayr free der...!! ~