Friday, December 30, 2011




Mahasiswa Universiti Perguruan Sultan Idris (UPSI), Adam Adli berkata beliau tidak perlu didakwa oleh kerana tidak melakukan sebarang jenayah mahupun mencemarkan imej dan kredibiliti institusi berkenaan.

Beliau turut menambah telah mengadakan perbincangan dengan pakar dalam Perlembagaan dan pihak peguam dan bercadang mendesak UPSI untuk menggugurkan dakwaan terhadapnya.

Full article, click ... BAKAL GURU TERNAKAN AL MAHDI

4 comments:

Jeepers Creepers said...

tak buat salah konon. lawak betul. sebijik macam Bapak Gay malaysia si nuar al jub. Dah meliwat budak tapi taknak mengaku salah.

Unknown said...

BUDAK NI SILAP BESAR YB RAZ ...

DIA DAH LANGGAR PERLEMBAGAAN IPTA. KALU DIA AMIK PTPTN ... LAGI SILAP BESAR. BUDAK NI TAK CHECK CLAUSE PTPTN & IPTA.

LAWYER BANGANG MANA ADVISE BUDAK NI ... TERUK!

Anonymous said...

Sebagai pejuang bagi pehak 'SISWA' kononya..sudah cukup memberi kuasa pada UPSI..untuk mengambil tindakan terhadapnya.

Kalau menurut pandangan dia atau penasihatnya..si Saifuddin yang mahukan Tindakan keatas Adam Adli harus dilakukan diluar UPSI , bukan sebaliknya...ini jelas Saifuddin menyokong tindakan biadap budak nie.Sebagai wakil pengajian dia seharusnya lebih tegas meminta Adam di kenakan tindakan oleh UPSI ,,, cukup2 Pudin tu melempar batu sembunyi tangan... Kalau x happy dengan kerajaan ... PINTU SENTIASA TERBUKA LUAS UTK DIA BEREDAR...

Anonymous said...

SPP dan JPA tak payahlah susah-susah lantik budak ni jadi guru. Saya pasti dia hanya akan mendatangkan masalah kepada sekolah nanti. Yang akan terima kesannya adalah anak-anak yang diamanahkan padanya untuk dididik.......