Friday, December 30, 2011


Seriously ... Tuan Haji Anwar Ibrahim perlu membuat keputusan paling sukar dalam hidupnya, sama ada beliau adalah AL MAHDI ataupun AL JUBURI.

Sudah ada dua entiti secara tidak langsung memberi pengakuan 100 peratus menyokong dan mengangkat beliau sebagai AL MAHDI dan AL JUBURI.



AL JUBURI



“Sama ada Anwar Ibrahim 'meliwat secara suka sama suka 'atau tidak, sudah tidak relevan lagi"

Undang-undang yang menghukum perlakuan seks suka sama suka bagi orang dewasa yang satu jantina adalah satu satu pencerobohan hak privasi dan keselamatan individu.

Full article, click TUAN HAJI ANWAR MEMANG PELIWAT



Al MAHDI







Tuan Haji Anwar Ibrahim ... seriously, you kena decide sama ada you AL MAHDI atau AL JUBURI. Sudah ada dua entiti mengangkat saudara setinggi-tinggi darjat manusia, memang layaklah you bergelar 'Anugerah Tuhan' ... no doubt!

Penyokong you semakin bingung sama ada saudara AL MAHDI atau Al JUBURI. Atau you sememangnya AL MAHDI dan Al JUBURI?

Mustahil you AL MAHDI dan AL JUBURI? ... bagaimana dengan tanggapan penyokong you yang menganggap saudara juga adalah AL POOKEY?






Bagaimana sekarang Tuan Haji Anwar Ibrahim ... saudara Al MAHDI? Al JUBURI atau AL POOKEY? Jangan hampakan penyokong tegar saudara ...



1 comments:

Heather Plum said...

A commonality between them is they all are used in industrial outfits, warehouses and other similar facilities. Fork-Lift.org -Ways to Prevent Forklift Truck Accidents BUILD TO ORDER (BTO) If you should currently know about it in concept, then you certainly could be invited to practice in the area to function a forklift.