Saturday, December 31, 2011





Beliau menjelaskan wang yang digunakan adalah dari dana khas kerajaan kedalam bajet Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan (MAIWP) untuk pembayaran kos guaman.

Jamil Khir turut menambah kerajaan setiap tahun memperuntukkan sejumlah dana kepada MAIWP bagi peruntukan kes perebutan jenazah, kes melibatkan saudara baru, isu murtad yang dibawa ke mahkamah.

Full article, click TUAN HAJI ANWAR KAKI FITNAH


Tuan Haji Anwar Ibrahim sudah boleh memberitahu budak suruhan Nik Nazmi tutup buku dari 'harassing'. Dr Maza sebagai salah seorang ahli MAIWP pun telah 'back up' Jamil Khir.


Jamil Khir Baharom pun sudah memberi penjelasan berhubung isu wang yang digunakan bagi kos guaman kes tuntutan qazaf adalah dari dana khas kerajaan, geran dengan perkataan lain.



Betul ke kos guaman kes tuntutan qazaf adalah dari geran kerajaan? Kadangkala kebanyakan Menteri suka melepaskan tengkuk masing-masing. Adalah lebih baik jika diselidiki betul atau tidak kenyataan Jamil Khir Baharom?

Ada atau tidak kerajaan memberi geran kepada MAIWP?





Hmmm ... betul seperti apa yang dikatakan oleh Jamil Khir Baharom.


Tuan Haji Anwar Ibrahim ... penyakit you semakin lama semakin kronik! 

Lagi satu Tuan Haji, bagi tau budak-budak gayboy you JINGGAY 13, besar kepala hotak diaorang minta Agong pecat Jamil Khir Baharom ...


Ikut prosedur la! Buat laporan polis, buat laporan SPRM ... Apa ... Ingat Agong 'bell boy' ke?



2 comments:

Keranamu Abangku said...

Depa ingat depa saja pandai. Muka sekoq2 macam tergigit kerengga.

Baguih jugak sekurang2nya orang kampung tau puak2 bodoh ni kena kelentong dengan Anwar Al Juburi.

Buat malu mak bapak sedara mara. Nak buat fitnah tengok2 oranglah dulu.

Upah yang dapat tu hangpa pi pekena cendoi pulut abang Joe lagi baguih.

Anonymous said...

yang dibodohkan anwar iaalh manusia2 yang bertindak dan menyalak tanpa mengkaji cerita secara detail , dengar je terus menyalak ! mcm anjing jaga rumah ...

patutnya bila dengar kes2 begini , siasat dulu , kalau tak tahu tanya orang dalam MAIP , check dlm internet ke , check samada betul ada akaun geran kerajaan dan untuk apa ?

ok , ada akaun kerajaan , duit dari kerajaan ..peruntukan khas tahunan untuk kes2 istimewa dan khusus , maknanya bukan dari duit zakat ,cuma bernaung atas nama baitulmal , duit itu yang dipakai !

selesai , habis perkara !

yang pembangkang menyalak tak habis2 mcm anjing bodoh apahal ??