Wednesday, December 21, 2011


GWM paparkan kembali kenyataan rasmi Tuan Haji Anwar Ibrahim sebagai Mantan Menteri Pelajaran dari tahun 1986 hingga 1990 yang menolak mentah-mentah pindaan bagi Akta Universiti Kolej Universiti (AUKU) sewaktu berkuasa penuh.

Paparan ini juga sebagai rujukan dan panduan terbaik kepada Gerakan Mahasiswa Mansuhkan AUKU (GMMA) secara kurang ajar memberi amaran kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak agar tidak bermain dengan sandiwara dalam memansuhkan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU).




Keratan akhbar ini juga ditujukan kepada adik Adam Adli yang telah 'diliwat secara terangan minda dan intelektual' oleh Tuan Haji Anwar Ibrahim.


Terimalah hakikat bahawasanya anda semua sebagai MAHASISWA ROBOT sudah cukup teruk dimanipulasi dan diliwat minda dan daya intelektual sebagai mahasiswa kepada ROBOT SEKS Tuan Haji Anwar Ibrahim!



MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT wajib bertanya kepada Tuan Haji Anwar Ibrahim mengapa gagal membuat pindaan dan memansuhkan AUKU sewaktu berkuasa penuh sebagai Menteri Pelajaran selama 4 tahun, dari tahun 1986 hingga 1990 ...

MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT wajib bertanya kepada Tuan Haji Anwar Ibrahim benarkah beliau yang memberi kenyataan akhbar dan secara rasmi pada 28 Ogos 1990 seperti yang dipaparkan di Utusan Malaysia menolak mentah-mentah pindaan AUKU.

MAHASISWA-MAHASISWA ROBOT wajib bertanya kepada Tuan Haji Anwar Ibrahim mengapa berselindung disebalik pendapat Peguam Negara untuk menyokong AUKU dikekalkan sehingga kini.





Dan paparan ini juga khas ditujukan kepada Timbalan Menteri Mr Intelligent! Nice Work! Barangkali paparan di atas mampu memberi sinaran dan nafas baru untuk mula mengubah minda dan daya intelektual saudara sebagai Timbalan Menteri yang berkhidmat dan makan gaji dengan kerajaan.

Jika tidak ... dipersilakan meletakkan jawatan secara terhormat!



So ... Tuan Haji Anwar Ibrahim ... apa lagi you nak spin selepas ini? Atau barangkali ini jawapan Tuan Haji ...

"Saya memang Menteri Pelajaran, tetapi saya tidak mempunyai kuasa untuk meminda atau memansuhkan Akta Universiti dan Kolej Universiti (AUKU). Saya dihalang oleh mantan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad! Salahkan beliau!"


Hmmm ... salah Tun Dr Mahathir Mohamad lagi?



Nota : terima kasih kepada sahabat blogger ANGIN PERUBAHAN ... click TUAN HAJI ANWAR MEMANG PEMBOHONG BESAR!


11 comments:

Nam Ron said...

Kau org tau tau ke skrg mahadir dah jadi biawak???... atau biawak dah jadi mahadir!!!spesis mamak pundek wakerak!!..kahkahkah!

Unknown said...

LA ... BUKAN TUAN HAJI ANWAR IBRAHIM SPESIS BIAWAK KE BRO? HAHAHA ...

Anonymous said...

JIKA SEORANG DISAHKAN PELIWAT TEGAR,

APAKAH NAM RON AKAN MENJADIKAN MANUSIA SEPERTI INI SEBAGAI PEMIMPIN????

...BABI LEBIH MULIA DARI PELIWAT....

Naufall Adif said...

mahasiswa dipergunakan sepenuhnya oleh bro anwar. masih belum bebas agaknya

Anonymous said...

Itu lama punya cerita laa... (belajar dari kapal sink)

arnel said...

ni lar post yg paling bodoh pernah aq baca........tukang komen pun sama bodoh jew........nak sama kan manusia dgn binatang..... x silap aq korg pun sama spesis dgn mahadir kan??????......so jgn nak ngata org jew.......cermin diri dulu......baru komen......

Anonymous said...

PRINTKAN GAMBAR ADAM ADLI YG DALAM KEADAAN BOGEL DAN TUT TUT TUT TU DAN BUAT BUNTING ATAU BANNER DAN GANTUNG DI SEMUA TEMPAT PUAK2 JAHANAM TU NAK BUAT PERHIMPUNAN DAN HANTAR SATU KEPADA BAPAK DIA.NASRUDIN PAS,AWANG HADI,NIK AZIZ DAN SEBARKAN DISEMUA MASJID DISELURUH MALAYSIA.. ADAKAH INI MANUSIA BERIMAN ? ADAKAH UMAT ISLAM WAJIB BELA KEPADA INSAN KUFUR INI? ADAKAH PAS SANGGUP BERSUBAHAT DENGAN PENGAMAL HOMOSEKSUAL?

Anonymous said...

adam adli contoh remaja homoseksual yg menjadikan ANWAR sebagai IDOLA hahahahaha

kemudian PAS sokong pertahankan bagai nak rak..

Bodoh punya manusia..org yg dilaknati Allah pun korang nak angkat jadi PEMIMPIN!!

Anonymous said...

aku sokong kalau betul itu gambar adam, print dan edarkan keseluruh universiti. dan letakkan dimana mana yang sesuai.

Anonymous said...

adam adli contoh remaja homoseksual yg menjadikan ANWAR sebagai IDOLA hahahahaha
sale on stitched lawn suits
stitched 3 piece lawn suits

Unknown said...

helpful resources designer replica luggage additional info gucci replica additional info replica wallets