Saturday, July 23, 2011


Parti DAP adalah pembunuh sebenar mendiang Teoh Beng Hock ...

Keluarga Teoh Beng Hock sudah seharusnya meletakkan 100% kesalahan kematian mendiang ke atas tiga ekor DAP ini ... Lee Wye Ming, Lee Kee Hiong dan Ean Yong Hian Wah.



Dan keputusan paling tepat adalah mengambil tindakan saman ke atas parti DAP kerana gagal mengambil tindakan tatatertib ke atas ahli-ahlinya yang secara tidak langsung bertanggungjawab menyebabkan mendiang Beng Hock membunuh diri.



DAP yang pada awalnya begitu hebat mencanang isu kematian Teoh Beng Hock dan menuding jari kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) kini cuba divert isu sebenar kematian Beng Hock.



Sekali lagi parti yang berteraskan chauvinism dan racism ini cuba mengelak dari dipersalahkan atas dasar mensensasikan kematian mendiang. SPRM sekali lagi didakwa membunuh secara tidak langsung Beng Hock.

Suruhanjaya Diraja Untuk Menyiasat Kematian Teoh Beng Hock telahpun sebulat suara merumuskan kematian Teoh Beng Hock yang bertindak membunuh diri.



Semakin terdedah luas tembelang parti DAP! 'Justice For Beng Hock' sebenarnya hanya mahu menutup penyalahgunaan kuasa membolot keuntungan melalui nama nama syarikat kontraktor bumiputera.

Keuntungan yang diperolehi pula dimasukkan kedalam dana politik DUN Seri Kembangan untuk tujuan politik pemilihan DAP Selangor.


Laporan suruhanjaya setebal 124 mukasurat sudah cukup mengesahkan betapa jijiknya ketiga-tiga ekor DAP di atas menyalahgunakankuasa bagi kepentingan politik DAP.

Berdasarkan laporan suruhanjaya setebal 124 muka surat yang disediakan oleh lima panel suruhanjaya itu, tindakan sedemikian juga telah mengundang tuduhan dan pandangan serong apabila pembayaran semula wang itu kelihatan seperti penyaluran dana kepada parti politik tersebut. - Utusan Malaysia, 22 Julai 2011




Dan laporan suruhanjaya tersebut sudah cukup membuktikan tindakan parti DAP menyebabkan Teoh Beng Hock cukup tertekan lalu membunuh diri tidak mahu disiasat oleh SPRM, yang bakal mendedahkan nama-nama penyangak DAP di atas.

i) Ia berikutan peruntukan bagi program itu dikeluarkan daripada belanjawan kerajaan negeri yang sepatutnya dibelanjakan untuk penduduk di kawasan tertentu.

ii) Berdasarkan keterangan kontraktor, Lee Wye Wing berhubung program dan projek kecil bagi kawasan DUN Seri Kembangan, suruhanjaya mendapati wujud kelemahan dari segi prosedur berikutan tiada sebut harga dikemukakan untuk kelulusan.

iii) Berhubung resit yang dikeluarkan oleh DAP bagi pembayaran balik wang yang didahulukan, menurut suruhanjaya berkenaan, tiada satu resit pun yang dikemukakan oleh saksi itu sepadan dengan jumlah wang pendahuluan tersebut.

iv) Walaupun Wye Wing yang menggunakan nama syarikat bumiputera Kelas F untuk mendapatkan projek kecil, mengaku memenuhi setiap spesifikasi sesuatu projek, namun tiada siapa mengesahkan sama ada barang dan perkhidmatan yang dibekalkan mengikut nilai yang dituntut.


Dan untuk menutup najis mughallazah (berat) dan kepincangan parti DAP, Teoh Beng Hock ditugaskan untuk menutup mulut serapat mungkin dari terbongkar.

Bak kata pepatah ... "Biar Pecah DiPerut, Jangan Pecah DiMulut". Agak malang bagi Beng Hock, pengorbanan beliau untuk menutup lobang najis berat DAP memakan nyawa.



SPRM wajib menyelongkar kes tersebut dengan lebih dalam dan terperinci walaupun permintaan untuk mendapatkan resit yang sepadan dengan wang pendahuluan oleh DAP ditolak oleh Suruhanjaya!

Dan seperkara lagi, SPRM wajib menyelongkar isu syarikat kontraktor bumiputera kelas F, yang sanggup menjadi bangkai bernyawa dan najis berat bagi DAP memperolehi dana politik!


Salah satu syarikat bumiputera yang sanggup bergelumang dengan najis berat DAP, adalah seperti dibawah ...





Keluarga Teoh Beng Hock disarankan mengambil tindakan saman atau apa sahaja tindakan ke atas parti DAP ... parti inilah yang menyebabkan kematian mendiang secara tidak langsung.



3 comments:

Anonymous said...

apa komen keluarga TBH?

lebih baik mereka saman je DAP tu, jangan dok nak salahkan kerajaan.

kalau mereka saman DAP, sudah tentu segala taik2 DAP akan keluar, dan sahlah DAP adalah parti paling rasuah dalam Malaysia. Mengata orang paku serpih, duit rakyat la, duit pembayar cukai la.. pi rah.. depa paling rasuah..

saman DAP tu, jangan tak saman, kalau keluarga TBH nak tau perkara sebenar dan nak menamatkan isu ini.

-art-

Anonymous said...

cina dgn cinaaa....korang tau tau je laaaaaa.....kesalahan kerajaan je yg meka ni sebeenarnya nak cari...

Unknown said...

hi how are you
http://penjagaketuananmelayu.blogspot.com/