Wednesday, July 20, 2011


Tidak sah dan terbatal niat jahanam Anwar Ibrahim, jika sekiranya tidak mendapat sokongan (back up) dari rakan media sehidup semati Yahudi ... Jerusalem Post.

Sebelum melangkau lebih jauh, media Yahudi ini cukup konsisten melambung anak emas pihak Barat, Anwar 'The Jewish Blue Eye Boy' Ibrahim sebagai archetype demokrasi mengikut acuan Yahudi.



Carilah artikel dalam laman web ini yang menyanjung tinggi mana-mana pemimpin Muslim, memang tiada ... melainkan Anwar Ibrahim!

Cukup konsisten sehingga beliau dicanang sebagai bakal Perdana Menteri Malaysia yang baru. Begitu bangga Anwar Ibrahim mendapat liputan khas sebegini.
READ MORE

Belum pernah mana-mana pemimpin Muslim Malaysia mendapat pengiktirafan terbesar dari kelompok Yahudi. Tidak kira sama ada dari pihak kerajaan mahupun pembangkang sekalipun.

Dan sekali lagi, Jerusalem Post memberi liputan khas aktiviti perhimpunan haram pihak pembangkang, BERSHIT 2.0.
READ MORE



Mustahil Hadi Awang mempunyai hubungan baik dengan media ini. Agak mustahil juga jika ada mana-mana pemimpin PAS dengan rela hati menjemput Jerusalem Post membuat coverage terhadap perhimpunan haram lalu.

Jika ada ... itu menempah maut namanya!

Namun liputan kali ini agak istimewa jika dibandingkan dengan liputan media antarabangsa yang lain.

Ini kerana, secara spesifik liputan media tersebut secara jelas memberi impak yang cukup besar kepada perkembangan ekonomi negara.


Liputan luar biasa ini lebih tertumpu mahu mempengaruhi pelabur asing untuk tidak melabur di Malaysia. Malahan tidak salah jika liputan hebat ini bakal menarik keluar pelaburan yang telah dimeterai.

Apa lagi penafian yang mahu Anwar Ibrahim lakukan. Bukankah ini tanda paling jelas hubungan baik Yahudi dengan Anwar Ibrahim sudah lama terjalin ... air dicincang takkan putus, inikan pula adik beradik tiri Yahudi!



Bukan calang calang media Jerusalem Post ini ... lebih hebat impak sebenarnya jika dibandingkan dengan CNN dan BBC.

Mungkin ini juga diantara beberapa sebab mengapa Hadi Awang begitu mempertahankan apa jua tindakan Anwar Ibrahim ... kekuatan hubungan dengan dunia Yahudi!



0 comments: