Tuesday, August 17, 2010

GWM malas nak komen banyak! Blogger Aspirasi Bangsa sudah pun memberi komen yang agak sinikal!






Cuma GWM bersetuju dengan Aspirasi Bangsa yang UMNO tidak perlu dilibatkan dalam hal seperti ini. Manalah tahu, jika dituduh pula UMNO yang tabur duit pada Tok Arab untuk membodohkan PAS di mata dunia.

GWM beri link Arab News .com untuk para pembaca menilai sendiri sejauh mana pemikiran PAS dan mengapa sebenarnya dari dahulu lagi PAS tidak layak memerintah negara mahupun sesebuah negeri seperti Kelantan Darul Naim.

Baca, fahami dan fikirkan sejenak.
http://arabnews.com/economy/islamicfinance/article103426.ece

Itulah sebenarnya tahap pemikiran pemimpin PAS sejak dari dulu lagi. Tidak mampu membawa pembaharuan. Tiada anjakan paradigma. Tidak boleh diharap untuk membantu ekonomi dan sosial umat Islam secara keseluruhan.

Senang cerita ... PAS memang tak berguna satu sen pun! Otak PAS tepu!

MELAYU ATAS PAGAR

3 comments:

Anonymous said...

orang pas cuma ego..perasan bagus..konon islam nya hebat..tapi telah ditipu oleh syaitan dalam diri mereka ini..sampai boleh berkawan dengan syaitan.. akhirnya membawa ajaran sesat lagi menyesatkan.. org luar negara pon boleh nampak.. buat malu je sesiapa yg join pas ni... PAS = parti ajaran sesat...

Anonymous said...

emmm tak yah le citer!

dari dulu aku dah tau memang pemimpin peimimpin pas bengap bengap belaka!

kesian org kelantan pakat kena tipu lebih 20 tahun!

Anonymous said...

PAS LA BODO .... PAS LA BODO ....

MUAHAHAHAHAHAHA

AKU KETAWA KERANA MANUSIA DI DALAM PARTI AJARAN SESAT INI MENYANGKA DIRI DIAORG NI PANDAI SANGAT, RUPA RUPANYA BODOH ...........