Friday, August 13, 2010


Siri ketiga dokumentari (footage) ini berkisar bagaimana Freemason menggunakan kaedah ‘Mind Control’ melalui dunia hiburan (pure entertainment) di dalam memanipulasi pemikiran manusia sejak dari awal usia melalui TV, wayang gambar, permainan computer, internet dan sebagainya.


Agenda Freemason sudah semakin mudah meresapi pemikiran manusia kerana hanya melalui pure entertainment, pemikiran manusia dapat dikawal secara sedar atau tidak sedar (consciously and sub consciously). Kaedah pure entertainment ini telah bejaya menjadikan pemikiran kita supaya terarah kepada acuan dan doktrin ’mind control’.

Pertubuhan Freemason (dianggotai oleh Zionist, Luciferian dan Yahudi) jugalah sebenarnya yang telah mengaktifkan seksualiti dikalangan remaja seawal usia melalui kaedah atau teknik lukisan (artwork) iaitu simbol di dalam simbol.

Kaedah lukisan seksualiti ini dibuat secara simbolik dan tanpa disedari (sub consciously) para remaja kini terdedah kepada rangsangan seks dan kaedah ini disbut sebagai ‘psychological warfare’ oleh Freemason.

Ada kebenaran footage di atas dan tidak hairan mengapa para remaja terutamanya orang Melayu cukup mudah khayal dengan dunia hiburan dan seksualiti, yang telah membinasakan iman dan pemikiran umat Islam.


MELAYU ATAS PAGAR

0 comments: