Thursday, August 12, 2010

video
Dokumentari (footage) bersiri ini bersambung lagi dengan mendiang George Carlin, penceramah bebas menceritakan bagaimana mereka yang digelar sebagai Freemason menggunakan media untuk memanipulasi pemikiran manusia dan memukau (hypnotise) melalui alat alat komunikasi yang berada di rumah kita seperti TV!

Freemason yang merupakan pemilik sebenar syarikat syarikat konglomerat media terbesar untuk memanipulasi undang undang dan menukar asas asas politik dan perlembagaan sesebuah negara untuk mengikut acuan politik agenda mereka.



Era globalisasi adalah salah satu dari agenda politik Freemason dan sebenarnya telah berjaya memanipulasi pemikiran manusia termasuk para pemimpin sesebuah negara yang mana penggunaan alat alat media ini untuk mengawal corak pemikiran manusia supaya terarah kepada cara pemikiran mereka.

Amat penting bagi kita untuk mengetahui apakah agenda sebenar Yahudi yang berlindung di sebalik topeng Freemason kerana petikan ayat dibawah merupakan salah satu objektif utama Yahudi untuk menjadikan manusia berbagai bangsa di sekelilingnya sebagai the obidient worker.


’The complete control of every aspect of human life’


MELAYU ATAS PAGAR


0 comments: