Friday, August 27, 2010


Cantik dan anggun kelihatan Teo Nie Ching, Ahli Parlimen Serdang ketka menyampaikan tazkirah sambil diperhatikan tok imam yang tak kebil kebil biji mata melihat keindahan kaum hawa didepan mata sambil menekan ’anu’ dari naik gamaknya.

Yang tak cantik dan hodoh adalah sikap dan perangai parti PAS yang sanggup belasah iman dan takwa demi mengejar sokongan dan undi dari kaum kafir harbi ini.

Paling jelas, PAS sudah boleh dikategorikan sebagai Pelacur Tegar Islam kerana cukup berani membenarkan wanita / lelaki bukan Muslim berceramah Dalam Dewan Solat. Wanita tersebut (mengikut hukum) sama seperti wanita yang didatangi haid malah tidak menutup aurat dan mencemarkan kesucian masjid / tempat ibadah umat Islam.

Apa yang berlaku sebenarnya bukanlah penghinaan terhadap Islam, tetapi yang lebih dahsyat lagi adalah perbuatan yang menghina Allah Taala dan Rasulullah s.a.w.

GWM cukup yakin PAS akan mengeluarkan lagi fatwa fatwa songsang demi menghalalkan setiap cara, sedikit masa lagi. Angkuh dan bongkak adalah iman sebenar para pemimpin dan pengikut PAS.

Sedangkan titah Sultan Selangor melarang umat Islam menggunakan masjid sebagai tempat melacurkan politik boleh tidak diendahkan oleh para pemimpin PAS. Siapa lagi yang boleh menegur juak juak degil ini?

Sudah terang lagi bersuluh! Juak juak ini akan menggunakan dan memutar belit setiap surah di dalam Al Quran dan Hadis Rasulullah s.a.w. untuk menghalakan setiap cara.

Yang pasti, kifarah dan bala bencana mula menimpa para penyokong, pengikut, pemimpin dan parti PAS secara tidak sedar.

Kesemua ini bermula dari perbuatan mengkafirkan umat Melayu menyokong UMNO, haram makan sembelihan orang UMNO, sembahyang dua imam, mati syahid jika menentang UMNO, melacurkan kalimah Allah, membiarkan orang kafir secara bebas menggunakan ayat ayat Al Quran untuk tujuan berpolitik, doa khutbah Jumaat yang telah diselewengkan rukunnya dan sebagainya.

Setiap perbuatan mereka ini sebenarnya telah dibalas oleh Allah Taala secara sedikit demi sedikit tanpa disedari. Nikmat iman yang telah Allah Taala berikan ditarik secara perlahan lahan sehingga PAS kini sudah semakin menyeleweng dari ajaran Islam.


Tidak mustahil jika demi sokongan dan undi dari bukan Muslim, perbuatan murtad mungkin dihalalkan atas desakan DAP, PKR dan bukan Muslim kelak. Anwar Ibrahim sendiri telah menghalalkan murtad dikalangan umat Islam.

GWM menunggu untuk melihat siapakah pemimpin PAS yang terlebih dahulu akan mengeluarkan kenyataan dan fatwa mempertahankan tindakan Teo Nie Ching bertazkirah dan menyampaikan bantuan kepada ahli ahli PAS di Surau Al Huda, Kajang Sentral.

Kita sama sama tunggu dan lihat .... segalanya mungkin!

MELAYU ATAS PAGAR

2 comments:

Anak Lenggong said...

Saya dah postkan gambar ni dialam blok blogger penjilat tegar PAS (group Perisik Rakyat tapi...tak disiarkan). Begini lah permainan melayu PAS yang konon nya pejuang islam tetapi hakikat sebenarnya mereka menggunakan islam sebagai batu loncatan untuk berkuasa dan untuk kepentingan peribadi.

Disebabkan rasa dengki sesama bangsa dan ugama..mereka yang konon memperjuangkan agama sanggup menjadi barua dan pacacai kepada kaum kapir..mereka dah tak menghiraukan maruah diri demi untuk mencapai cita2 yang mereka idamkan.

Cuba kita buangkan pertelingkahan politik dan jadikan diri kita sebagai saorang mukmin..adakah agama islam membenarkan saorang yang tak bertutup aurat dan berhadas besar memasuki kawasan tempat ibadah kita sehinggakan sanggup membiarkan sikapir berdiri diatas sejadah tempat kita sujud.

Apa yang pasti selepas ini puak jumud PAS..termasuk pemimpin..bloggers dan penyokong nya akan cuba mengalihkan isu ini dengan berbagai-bagai fatwa untuk menegakkan benang yang basah..

WAHAI KAUM MELAYU DAN BANGSA SEAGAMA KU..BUKA LAH MINDA MU UNTUK MEMBUAT PENILAIAN INI DAN JANGAN DIJADIKAN DIRI KALIAN MANGSA MAKIAN DAN DIPERSALAHKAN OLEH ANAK CUCU KITA DIKEMUDIAN HARI...BALIK LAA KEPANGKAL JALAN SUPAYA KITA TIDAK TERUS TERSESAT...

Anonymous said...

hish, jgn tegur ape yg PAS buat, segalanye menuruy syarak. cube kalao UMNO yg buat gini, mmg akan sah sah die cap haram na'uzubillah. nik aziz akan humban UMNO ke neraka jahanamlah. bukan ALLAH SWT.