Tuesday, August 3, 2010


‘PAS tidak akan bergabung dengan UMNO kerana kita mempunyai agenda politik tersendiri’ Khalid Samad.

Berderau darah penulis mendengar cerita yang disampaikan oleh sahabat sahabat yang menghadiri Sidang Kemuncak Pemimpin Pelajar Malaysia ke 4 yang berakhir pada 1 Ogos 2010 di Nikko Hotel.

Penulis tidak pasti betul atau tidak cerita yang disampaikan oleh sahabat sahabat, tapi penulis cukup yakin dan percaya sahabat sahabat kerana mereka terdiri dari golongan ustaz dan bukanlah dari golongan bersifat munafiq (pembohong).


Jika benar dakwaan ini, tepat sekali apa yang penulis pernah utarakan di dalam artikel artikel lalu (Anwar Ibrahim The Unholy One, Nik Aziz Semakin Tertekan) mengenai juak juak Erdogan di dalam PAS.

Golongan Opportunist yang berkiblatkan Ketua Umum PKR dikira sudah berjaya mempengaruhi ideologi dan dasar perjuangan PAS setakat ini. Dan yang paling nyata, Khalid Samad dan rakan rakan Erdogan sudah layak digelar Melayu Bangsat!

Juak juak sebegini boleh buang title Haji dan serban di kepala jika kepuasan nafsu pemimpin tertinggi PKR menjadi matlamat utama. Jika inilah golongan manusia yang digelar sebagai ulama pewaris nabi, PAS akan mengalami nasib yang cukup malang malah lebih tenat dari UMNO sebenarnya.

Dan tidak hairan mengapa Khalid Samad beria ia mahu menamatkan riwayat politik Dr Hassan Ali dalam PAS atas dasar bersekongkol dengan ulama upahan UMNO kononnya, Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria.

Sayang seribu kali sayang kerana PAS sudah diliwat pemikiran dan ideologi perjuangan. Tidak salah kita merumuskan bahawa tiada yang mustahil jika Anwar Ibrahim bakal menggantikan Nik Aziz sebagai Mursidul Am PAS yang baru jika ditakdirkan.

Yang tinggal di dalam PAS hanyalah golongan yang berfikiran liwat, nawaitu liwat, berimej liwat, dasar dan perjuangan parti yang diliwat dan akhirnya menjadi Melayu Bangsat!

Tak panas hati dan telinga ke Haji Hadi dan Ustaz Nasha?


MELAYU ATAS PAGAR

3 comments:

Anonymous said...

melayu pas yang bangang mana sedar mereka sdg diliwat pkr,malah rasa sedap pulak ......auwwwww

Anonymous said...

Pas semakin sesat dgn wujudnya juak-juak erdogan itu. Di Selangor, the Liwat side is headed by Darth Father Gonjol Kalid Samad.

Pas - sesat lagi menyesatkan...

pakatan rosak said...

DAH LA SESAT BUAT2 TAK SESAT.. KEPALA DOGOL PAK TONGKO.. SUSAH NAK INSAF2 PUAK2 LAHABAU NI.. ..RAKYAT DAH MEMBUKA MATA.. PAKATAN RAKYAT ADALAH PAKATAN BASTARDDDD!!!