Friday, October 18, 2013


Cukup musykil apabila pengamal fahaman sosialis dan komunis ini menganggap Islam adalah agama yang dicedik dari agama Hindu. Ungkapan beliau persis milikan sifat Abu Lahab yang cukup terkenal dengan sifat celaka yang amat ketara.

"Abu Lahab juga membakar api kemarahan orang-orang Quraisy dengan kata-kata “ Muhammad mencela agama nenek moyang kita, dan mendakwa nenek moyang kita semuanya akan masuk neraka kerana beragama menyembah berhala”.

Kita tidak tahu sama ada pengamal fahaman sosialis dan komunis ini sedar atau tidak perkataan yang digunakan beliau melalui tweeter boleh menjerumus kepada soal pegangan akidah beliau.

Tolak fahaman politik ketepi seketika, umat Islam wajar mempersoalkan pegangan agama dan akidah beliau. Dan cukup wajar jika sekiranya pihak berkuasa menyoal beliau secara berdepan.

Adakah beliau masih lagi penganut Islam atau sememangnya sudah terpengaruh dengan fahaman PLURALISME yang dibawa oleh Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim.



11 comments:

Anonymous said...

Ya Allah Ya Tuhanku. Apa nak jadi dengan melayu pembangkang ni. PAS tak nak tegur ke?

Anonymous said...

esok kalau dia mati nak kambus kat mana?apa pegangan dia kita tak tahu...hindukah,kristiankah,yahudikah,anjing kah,babikah.?

Anonymous said...

Hippie Tua dah merapu, terlebih hisap dadah!

Anonymous said...

kalau hippies tua ni dah mampus apa kita nak panggil?

mendiang atau arwah?

Anonymous said...

Kita tak panggil mendiang, kita tak panggil arwah. Kita panggil bangkai lagi sesuai.

Anonymous said...

cian mak bapak dia... dpt anak bebal...

Anonymous said...

Bukankah dia ini seorang dari 'khalifah' penganut Bersih?

Anonymous said...

Syarat menjadi Melayu ialah mereka kena makan babi bakar mengikut sejarah orang2 Siam kerna mereka ni asalnya lanun2 dari laut Indon.

Anonymous said...

Bila Melayu nak Me Layu kerana tamak dan rasuah. Perkataan Bumiputra adalah Dari Sanskrit, mana anjing2 Melayu kenai Sanskrit.

Anonymous said...

He no a hippie bcos hippies promote love... a bad case of bipolar disorder...

he is a nobody...a crybaby... looking for a cause to stir...

hal antum muslimun....

Anonymous said...

hari2 dapat puki keling agaknye tu pasal dah terpusing kepahaman.