Monday, October 14, 2013



PUTRAJAYA 14 Okt. - Mahkamah Rayuan hari ini memutuskan kalimah Allah tidak boleh digunakan dalam majalah mingguan Herald. Panel tiga hakim diketuai oleh Datuk Seri Mohamed Apandi Ali memutuskan demikian selepas membenarkan rayuan kerajaan.

SUMBER : UTUSAN ONLINE




Kemenangan kali ketiga umat Islam apabila Mahkamah Rayuan hari ini menolak permohonan Gereja Roman Katolik berhubung kebenaran menggunakan kalimah Allah dalam majalah mingguan Herald.

Namun begitu peringatan kepada seluruh umat Islam ...

GWM cukup yakin Gereja Roman Katolik akan terus mengheret isu ini SELAGI MASIH ADA BANTUAN CHAUVINIS DAP KATOLIK yang tetap akan menggunakan terus isu Kalimah Allah sehingga ke PRU-14.

GWM cukup yakin SELAGI MASIH ADA DIKALANGAN UMAT ISLAM SENDIRI YANG TETAP MEMBERIKAN SOKONGAN DAN KEYAKINAN KEPADA PERMOHONAN GEREJA ROMAN KATOLIK ini.




4 comments:

Anonymous said...

PAS - Pengikut Ajaran Sesat, Putar Alam Saja!

Unknown said...

Apa kata Anwar Ibrahim & Hadi....? These species should not exist in Malaysia...buruk sangla and hati perlu penherenihan

Unknown said...

...apa Kata Anwar & Hadi...and pecacai semua...? Tunggu....

Anonymous said...

Selepas ini puak2 ini akan tuduh olih kerana hakim adalah melayu/islam dah tentu mereka berpihak kepada tuntutan orang islam,