Friday, January 18, 2013


“Saya tahu siapa ayahanda saya, dan bagi saya itu sudah mencukupi,” jelas Zairil sambil menyatakan beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya, malah berharap untuk mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip Allahyarham Khir Johari.

“Saya sedar bahawa mereka yang menganiayai saya ingin menghancurkan semangat saya. Namun begitu, sekiranya saya mengalah, saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,”

Ini kata-kata hikmat Zairil @ Boneka DAP Bangsat ...




jelas Zairil sambil menyatakan beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya, malah berharap untuk mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip Allahyarham Khir Johari.

Barangkali dokumen diatas perlu dijawab oleh Zairil dengan sejujur-jujurnya. Sama ada beliau sememangnya anak angkat kepada arwah Khir Johari atau masih mahu menegakkan benang yabg basah.

Rakyat perlu melihat situasi ini sebagai satu sikap sial DAP yang sanggup mempergunakan sesiapa sahaja sebagai boneka, termasuklah Zairil sendiri ... anak angkat kepada arwah Khir Johari.

Kita tunggu lagi penafian Zairil ... sebelum kita tampilkan lagi bukti dokumen penuh secara keseluruhan.