Friday, January 18, 2013


Saya berani bersumpah, cincin itu tidak ada di tangan saya langsung...memang (cincin) masuk tetapi untuk dipamerkan kepada orang yang berduit.


Isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor menafikan bahawa beliau memiliki cincin seperti yang digembar-gemburkan oleh pihak pembangkang.

Menurut Rosmah, beliau mengakui bahawa cincin tersebut masuk ke dalam negara ini, tetapi bukan untuk dirinya tetapi bertujuan untuk pameran.

"Saya berani bersumpah, cincin itu tidak ada di tangan saya langsung...memang (cincin) masuk tetapi untuk dipamerkan kepada orang yang berduit.

"Saya tahu,dia (pembangkang) punya program utama adalah untuk menghentam saya. Tapi saya hanya berserah pada Allah. Biarlah dia nak buat dosa,kita hanya boleh bersabar," katanya ketika berucap pada Majlis Makan Malam Bersama Balu-balu Tentera dan Perasmian Persatuan Peniaga-peniaga Bekas Tentera Kuala Lumpur dan Selangor malam tadi.


Read More, KLPOS

8 comments:

China Doll said...

WOW BERANI BERSUMPAH, DAN MENGAKU CINCIN ADA DALAM NEGARA..............HA HA HA OMEGA DI MANA....DAN BERNIKAH BERSUMPAH MACAM DATIN SRI..........OH OH OH TUNJUKKLAH KEJANTANAN MU WAHAI AL JUBURRI....
OMEGA
OMEGA.....OH MY PMEGA

Anonymous said...

haha..

Anonymous said...

Syabas. BERANI kerana BENAR.

Anonymous said...

JAM OMEGA AKU MANA JIJAH ? hOI ! JIJAH JAM OMEGA AKU MANAAAA?

Anonymous said...

Buat apa bising jam omega kat ada kat kedai jam lah. Aku nak yg ori tak nak hot & spicy

Anonymous said...

Kalau nak bersumpah kena cabar pelakon porno tu sekali bersumpah baru la adil...nama je parti keadilan tapi memanjang kelentong

Anonymous said...

Dah nama PKR, Parti Kelentong Rakyat. Biasa la tu.

Anonymous said...

wpun aku tak brp suka dgn DS Rosmah sebab byk kali menjadi liability kepada najib khasnya dan BN am nya, aku yakin wpun mempunya raut wajah yang sombong, DS Rosmah bercakap benar....