Saturday, January 5, 2013


Pengerusi DAP Pusat Karpal Singh, menyifatkan kesilapan pengiraan undi CEC adalah sejarah paling memalukan bagi parti.

Beliau berkata kesilapan dalam keputusan pemilihan itu tidak sepatutnya berlaku, namun menerimanya sebagai sesuatu yang tidak disengajakan oleh pengarah pemilihan CEC, Pooi Weng Keong.

Dalam satu sidang akhbar, Karpal memberitahu Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) DAP memutuskan untuk mendedah dan membetulkan kesilapan itu kerana mahu bersikap telus.

"Kami sudah jangka akan menerima kritikan dan dibidas oleh pelbagai pihak namun keputusan untuk mendedahkan kesilapan itu menunjukkan kami telus.

"Ini kesilapan pertama dalam sejarah DAP dan ia tidak boleh dielakkan tapi boleh diperjelaskan.


Read More, COCKY ARROGANT TOKONG GILER

11 comments:

Anonymous said...

UBAH DAP STYLE!

Anonymous said...

Mana Ambiga? Tak mahu buat tuntutan BERSIH pada DAP ke?

Bayangkan kalau pemilihan dalam DAP leh ada macam2 alasan..bagaimana agaknya jika jadi Kerajaan Persekutuan?

jijan mali said...

Ha,ha,ha....ello Tok Kong, apa lah lu ni....your own party election also screw up, now want to handle nation election ahhh....go fly kite lah brother....

Anonymous said...

Semua keputusan adalah null and void. Sepatutnya DAP perlu di bubarkan dan di haramkan.

Daeng Selili said...

Pada aku DAP tidak pernah nak sorok ransis dan komunisnya mereka...Baik haramkan umat islam sokong depa sbab semua ketua depa telan mende haram dan mana pernah nak ikut hukum, apalagi nak hormat agama orang lain..

mohon linkkan teman ye GMW
http://daengselili.blogspot.com/

teman dah sedia linkkan GWM

Anonymous said...

tak payah nak tujuk baguzzzz, awak tu sgt bencikan melayuuuuuuuuu, racist,
sape nak percaya dgn kira undi semulaaaaaaaaa, bahalol lawakkkkk

Anonymous said...

pas tak buat demo ke..????
pas tak nak guling2 atas jalan ke...???
pas tak nak buat solat hajat atas jalan raya ke...?????
mana sibaju oren/bersih tu.. apa tunggu lagi..?? kenapa tak jadi berok sarkis jalanan

baru buat pilihan raya parti yg tak seberapa tu pun dah kantoi,kotor,jijik, banyak buat wayang opera cina, banyak buat silap mata, macam hampeh/sampah..

terpekik terlolong kononya nak bersih tapi diri sendiri busuk.. siottt.... yg pelik bangsa2 melayu dalam dap ni tak sedar2 lagi ke dilayan macam kaldai

Anonymous said...

DAP nk perbodohkan org dgn kenyataan 'memutuskan untuk mendedahkan...kerana mahu bersikap telus'...agar org percaya adalah satu taktik halus yg rakyat mesti waspada...

Anonymous said...

Mane pergi BERSIH ni. Dah tak ada teloq ke. Buat ler BERSIH 3 atau 4 pulak. Hampeh... ngata orang, tapi dia yang lebih.

Anonymous said...

Cina dap x pandai kira2 rupa2nya. Kira sanpai seribu pun salah kahkahkah. Dahlsh tu, nak salahkan microsoft lah pulak. Nanti microsoft saman jer. Kasi malu microsoft je. Jadi apa2 figure yg dap keluarkan adalah auta dan salah.

Anonymous said...

kita musti buat BERSIH 5 plak..

ahli2 Pas dan unit amal Pas persiapkan diri utk adakan demo terbesar kali ini utk menuntut pilihan raya yg bersih.. tak kira siapa, kawan sendiri tak bersih (kotor/dap) pun kita kasi hentam..

rakan2 semua dalam pas mari kita sahut seruan jihad.. TG dah perkenankan... jika kita mati syorga balasannye.. kali ini kita akan berguling disepanjang jambatan pulau pinang beramai2... pastikan ada buat solat disepanjang jalan raya beramai2 dan tukang sorak terbaik berada disaf paling depan... takebeerrr