Wednesday, January 9, 2013


Ahli perniagaan kontroversial Deepak Jaikishan menafikan buku 'The Black Rose' yang di warwarkan melalui laman sesawang rafiziramli.com bukanlah buku sebenar yang dikarang beliau.

Dalam satu sidang media yang diadakan di Le Meridien semalam, beliau meminta pihak yang terbabit agar tidak memutar belitkan kenyataan dan fakta sebenar demi wang ringgit dan kepentingan politik sempit.

Deepak berkata beliau mendapati terdapat dua sumber buku tersebut dikeluarkan dan salah satu daripadanya adalah dari laman sesawang rafiziramli.com



Deepak memberitahu buku yang diwarwarkan dari laman sesawang tersebut turut mengandungi dakwaan kononnya dokumen-dokumen pembelian 19 keping barang kemas tersebut dari dua firma di Hong Kong bernilai RM13 juta adalah untuk isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor.

Ahli perniagaan permaidani itu percaya dokumen-dokumen palsu ini telah dimuatkan dalam e-book tersebut bagi memperkuatkan lagi hujah pembelian barang kemas dua firma di Hong Kong untuk dikaitkan isteri Perdana Menteri.

“Saya sudah beri tahu sebelum ini, buku saya adalah sebuah novel dan bukan e-book dan nama-nama di dalam buku ini tidak menunjukkan mana-mana individu, buku 'The Black Rose' ini bukan cerita dongeng ia adalah cerita benar.

“Peguam dan rakan-rakan saya ada salinan buku (e-book) tersebut. Buku saya bukan sampah seperti buku yang mereka keluarkan itu. katanya.


Read More, GAY PINK PKR


0 comments: