Monday, June 13, 2011


Mungkin kerana sudah terlalu lama menjadi 'opposition', Godfather DAP Lim Kit Siang dan Khalifah Umar Lim Guan Eng sukar nampak perbezaan diantara fakta dan omongan! ... Hentam, Hentam dan Hentam!

Berita dari Malaysiakini diambil bulat-bulat bagi menghentam Rais Yatim kononnya RM 100 juta telah dibazirkan oleh pihak kementerian.



Sudah sedia maklum, media alternatif ini (Malaysiakini) tidak mempunyai 'weight' dalam melontarkan apa jua isu melainkan fitnah dan pembohongan!


Kolumnis-kolumnis pemilik Malaysiakini, Steven Gan juga seumpama kucing kurap kencing merata-rata tanpa membuat penyelidikan sumber berita sahih atau palsu.

Walhal hanya RM 97,800 yang dibelanjakan untuk 'Artistes Day 2011' seperti yang diperjelaskan oleh BERNAMA.


Namun, apa yang menarik perhatian adalah artikel dari sahabat blogger DET ... klik DARUL EHSAN TODAY.


Teguran beliau ditujukan khas buat Rocky Bru a.k.a. Godfather of Pro BN Bloggers (Betul ke?!). Sinis dan pedas teguran serta pandangan DET.


GWM faham maksud blogger DET. Dan umum juga mengetahui permainan Rocky Bru dan Anjing Besar hampir meranapkan imej Rais Yatim sebagai perogol amahnya.




... "We in Semenanjung give up on you long time already" ... Benarkah rakyat di Semenanjung sudah 'give up' dengan Rais Yatim?!

Sudahlah Rocky ... Sakit betul hati lu dengan Rais Yatim! Takkan hutang nasi lemak RM 1.50 Rais Yatim tak bayar pun lu tak boleh nak kaotim! Eh ... Apa Daa!

Malu la ... buat perangai macam budak-budak spastik! Tak dapat projek 'aiskrim mahal' lu merengek hari-hari! ... Malu la blogger-blogger nyamuk tengok perangai lu!



3 comments:

Wake UP! said...

Yang kerajaan Komunis Pulau Pinang tindas Melayu tu takpe la pulak?

Anonymous said...

akibat rais tak bagi projek kat rocky!

serenity9260 said...

gadoh je le keje diorg,haiya


Ni best bro!!!
Cool Aje:Pejuang Libya Menggunakan Barang Buangan Untuk Mencipta Mesin Perang Seperti Machine Guns!!

Sejuta Trafik Ke Blog Anda!