Wednesday, June 29, 2011

Bukan omongan! Perancangan dan tindakan ala militan bakal digunakan Shamsul Iskandar Akin @ Sam Ketot untuk menggulingkan kerajaan BN, walau apa cara seklaipun.

Cukup jelas ceramah yang beliau pada Majlis Rapat Anak Muda di Shah Alam menjurus kepada menghasut anak muda untuk turut serta menjadi agen pemangkin Anwar Ibrahim menuju ke Putrajaya.



Tidak ada cacat celanya sistem pilihanraya di Malaysia kerana pembangkang telah menguasai lima negeri. Melainkan timbul rasa ketakutan dengan momentum kebangkitan BN memenangi beberapa pilihanraya kecil yang telah diadakan.

Jelas undi dan sokongan rakyat telah kembali kepada BN, maka cara terbaik untuk menghuru harakan keadaan adalah melalui cara militan!




Usaha menggulingkan kerajaan BN sudah lama dirancang semenjak pemergian Anwar Ibrahim bersama Sam Ketot dan CheguBard di Indonesia.

BERSIH akan menjadi platform utama perancangan teliti Anwar Ibrahim untuk mengadakan demonstrasi dan provokasi secara besar-besaran dimana Sam Ketot bakal menjadi peneraju PKR dalam perhimpunan tersebut.

Dan di Indonesia, ketiga-tiga pengkhianat ini telah bertemu dengan reformis dari Mesir untuk menghidupkan demonstrasi jalanan seperti yang berlaku di Mesir.

Dan sekembalinya di Malaysia, Sam Ketot telah mengadakan satu ceramah di markas PAS Cawangan Ampang sebagai bibit-bibit permulaan untuk menggunakan BERSIH dan jalanraya bagi menghalalkan cara untuk menggulingkan kerajaan.






Dan kenyataan beliau dipetik dari Malaysian Insider, 19 Jun 2011 sudah cukup menguatkan lagi niat dan tindakan sebenar yang bakal dilakukan.

"Shamsul scoffed at the DPM’s remark and said PKR Youth was taking part in Bersih’s July 9 rally to push the national electoral reforms, adding that if its message was not heeded, the youths would resort to the “street” method."

BERSIH bukannya satu platform untuk memperbetulkan sistem pilihanraya di Malaysia.

Nyata ianya ebih kepada cara paling pantas mengangkat Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri ... sebelum dihumban di Resort Penjara Sungai Buloh!



7 comments:

MPP said...

Tunggu apa lagi Hisham?? Kasi sumbat si ketot tu dalam Kem Kamunting laa.. Hahahahaha..

Gelombang Wangsa Maju said...

CIK HISHAM MALU MALU ALAH DENGAN SAM! HE HE HE

Mohd said...

Kerajaan BN harus mengikuti langkah bagaimana negara China telah menghadapi tujuk perasaan besar2an yg telah berlaku di Tiananmen Square pada 1989.
1. Beri amaran dulu utk tidak mengadakan Bersih2.
2. Jika diadakan juga, istiharkan Darurat dan arahkan Angkatan Tentera utk menembak saja semua pendemo Bersih2. Biar mampus, orang macam ini tidak diperlukan oleh Malaysia.
3. Penganjur dan Pemimpin2 Pembangkang mestilah ditangkap dan ditahan di bawah ISA kerana mengugat dan mengancam keselamatan negara.
4. Kerajaan haruslah membersihkan kakitangan kerajaan yg bersimpati dan bersubahat dgn Pembangkang. Mereka inilah yg menjadi duri dalam daging dan musuh dalam selimut. Mereka selalu sabotaj usaha Kerajaan utk menjaga kesejahteraan Rakyat jelata.
5. Lesen2 perniagaan kaum Cina yg turut bersekongkol dgn DAP utk menaikkan harga barang2 keperluan rakyat tanpa sebab haruslah dibatalkan serta merta.
6. Lesen bot2 laut dalam yg mogok juga dibatalkan serta merta.
Nescaya rakyat yg mahukan kedamaian dan keamanan utk hidup akan berterima kasih kpd Kerajaan BN yg telah menangani perusuh2 Bersih2 dgn bijak.
Pedulikan apa negara2 luar kata.
Tengok negara China tak jadi apa pun, makin gah dan maju ada!

Anonymous said...

Hisham, cepatlah sumbat budak ni kat Kemunting, jangan tangguh lagi, kita orang dah tak boleh tahan lah tengok dia ni, jiwa kacau tahap melampau. Simpan kat Kemunting 2 tahun.

Kita orang nak shopping raya kat Jln TAR pun tak boleh. Hisham kau tau tak, kita orang ni cuma mampu beli baju2 raya kat Jalan TAR je, duit kita orang tak banyak, budget terhad untuk raya ni, bonus pun tak dapat, ekonomi negara masih meleset, kena buat persediaan sikit2, berjimat apa yang patut.

Hisgham, kau tolonglah faham, kau kena buat tindakan cepat dan tegas, jangan tangguh2, kalau kami dah marah sangat, nanti tak pasal2 kau yang terlungkup kat PRU13. Naya kau nanti, so dengarlah rintihan kami ni.

Anonymous said...

aku xpaham la sam ketot ni ckp...first die kata BERSIH nak bersihkan sistem pilihanraya...lps tu dgn cara jalan raya ni di nak jatuhkan BN...aku konfius...tp klu nak betolkan kesalahan pun bukan mcm ni caranya...yg bakal menghuru-harakan keamanan...ni sume agenda pihak yg xbertanggungjawab dan mau berkuasa secarra cpt...aku berdoa dan berharap smoga tidak menjadi BERSIH ni...

Anonymous said...

mari kita sama-sama berdoa supaya himpunan bersih dibatalkan tapi yg geng balut dahi ngan kain merah di penang ngan perak tu apa cita plak buat malu negara malaysia jaa org xapa2 lagi depa dah kalut dah yang polis pun satu bodoh ngok.kenapa xtangkap saja perhimpunan ramai2 tu mn bleh...perdana menteri kita bukan suka buat mcm tu.letak jawatan sajalah wahai ketua polis negara.

Anonymous said...

lorrrr hawat hang p ckp mcm tu nanti orang pas,dap,pkr gelak kat kita laaa yang kita ni xcerdik.polis tu geng kita...hawat pulak pm kita xsuka..pm kita senyum lebaq hang tak tau..kat budak2 yg balut kain merah tu semua dpt duit hang tau tak..lain kali hang jangan kata dah kat polis macam tu.