Wednesday, June 15, 2011

BERSIH yang kalau di dengar memang lah bunyi yang sedap di dengar dan kalau di sebut pun pasti mendatangkan kepuasaan. Namun itu hanya sekadar Kata yang tertulis semata mata dan ianya membawa maksud yang bermacam cara.

Gomo sebenarnya agak Hairan dengan pihak Pakatan Pembangkang yang membawa Demo BERSIH yang kata mereka akan di lakukan pada 9hb Julai 2011 yang mana pada hari Sabtu yang mana demo tersebut akan bertumpu lokasinya di Kuala Lumpur.

Pada hari Sabtu tersebut lokasi Pusat Bandaraya pasti di penuhi warga kota dan luar yang akan hadir bagi membeli keperluan dan yang paling menarik pada hari Sabtu itu juga terdapat nya Pasar Malam jalan TAR di Lorong Tungku Abdul Rahman yang sememangnya di banjiri peniaga dan pembeli ribuan orang.

Gomo nak mengajak anda mengimbas kembali apa yang berlaku kepada para peniaga Pasar Malam TAR ini sewaktu Demo Anti ISA yang di lakukan oleh Pakatan Pembangkang pada Ogos 2009.

Peniaga peniaga sekitar lokasi Demo berlangsung kerugian sehingga ratusan ribu apabila perniagaan tidak dapat berjalan malah ada kelengkapan peniaga turut Rosak akibat dari terjahan para pendemo yang lari bertempiaran setelah di sembur GAS pemedih mata oleh FRU.Tidak cukup dengan itu Harta Awam di rosakkan dengan cukup Dasyat sama sekali oleh pendemo pendemo Pakatan Pembangkang.


Waktu itu Demo Anti ISA yang sebenarnya tidak lain dan tidak bukan hanya untuk menunjuk nunjuk bahawa Kekerasan dan Keganasan yang di bawa oleh Pemimpin Pakatan Pembangkang mampu menarik rakyat untuk bersama mereka.

Sekarang mereka ingin sekali lagi membuat Onar di Kuala Lumpur dengan berdemo menentang kerajaan Malaysia yang di katakan tidak bersih. Sekali lagi Harta Awam akan di rosakkan, sekali lagi para peniaga sekitar lokasi demo akan mengalami Kerugian. Apakah ada yang akan kisah dengan pekara ini?

Rakyat Malaysia sebenarnya perlu jelas dengan agenda Pakatan Pembangkang yang sebenarnya cuba membawa budaya Demonstrasi ke jalanan ini dalam menghancurkan Negara. Akibat Demo ini kelak negara luar akan memandang serong kepada Malaysia dan seterusnya pelabur akan lari.


Pemimpin yang memimpin BERSIH juga bukanlah orang yang bersih dan lihat sahaja Dato Seri Anwar Ibrahim yang masih di dalam perbicaraan kes Liwat 2.0 dan Video Seks beliau dengan Pelacur China. Apakah itu BERSIH?

Mat Sabu yang baru menang Timbalan Presiden PAS juga turut sama dalam memimpin Demo BERSIH ini. Apakah Mat Sabu bersih setelah di tangkap Khalwat dengan seorang wanita ISTERI ORANG?

Sudah sudah lah Rakyat Malaysia di perbodohkan oleh mereka yang tak BERSIH ini. Jangan kelak yang merana adalah kita rakyat Malaysia. Kita bertamadun dan punyai saluran dalam membawa sesuatu isu dan bukan Keganasan yang perlu di tunjukkan rakyat Malaysia.





Ayuh kita Pakat Ramai Ramai Tolek Demo BERSIH ini!!!!
KLIK DI SINI


Psssttt....Sekali lagi peniaga melayu Jalan TAR akan mengalami kerugian....


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT



Posted by Papa Gomo

0 comments: