Monday, June 13, 2011

GWM gelarkan golongan ini sebagai 'China Doll' dan 'Cikaro' atas dasar kelansungan juak-juak ini meneruskan agenda dan doktrin Anwar Ibrahim secara senyap kedalam UMNO.

Jangan terperanjat! ... kerana juak-juak ini sudah lama bertapak dalam UMNO sejak pemecatan Anwar Ibrahim sebagai Timbalan Perdana Menteri dan UMNO khususnya. Bukan calang-calang jawatan 'China Doll dan 'Cikaro' dalam UMNO dan di dalam agensi-agensi kerajaan.

GWM tidak mahu menyentuh dikalangan blogger pro kerajaan juga adalah dikalangan pelacur Anwar Ibrahim. Jika diamati artikel yang pernah dikeluarkan ... nah ... nyata juak-juak ini berselindung disebalik UMNO!

GWM tidak akan sama sekali mengeluarkan artikel ini jika tidak mempunyai suatu asas yang 80% kukuh untuk dibuktikan. Seperti biasa, GWM akan terus menerus berkias sebelum didedahkan watak-watak ahli-ahli kehormat Anwar Ibrahim 'Gay Fan Club' ini.

Juak-juak ini layak digelarkan 'China Doll dan 'Cikaro' keranam mudah menjual diri dan ditiduri Anwar Ibrahim, waima 'main belakang' kepimpinan DS Najib!

'China Doll' ini adalah 'main player' atau 'strategist' dan 'Cikaro' adalah pengikut setia Anwar Ibrahim yang ditugaskan melaksanakan (execute) arahan 'China Doll'. Benarkah ada juak-juak ini dalam UMNO? ... 100% memang ada!

Pengamatan dan 'research' GWM selama beberapa tahun menjelaskan mengapa Anwar Ibrahim cukup mudah mendapat akses rahsia kerajaan dan UMNO ... hasil kerja mantap 'China Doll dan 'Cikaro' a.k.a. barua Anugerah Tuhan!


Dan para pelacur ini juga adalah hasil dari 'think tank' yang dilahirkan melalui Institut Kajian Dasar (IKD) sewaktu Anwar Ibrahim masih berkuasa dalam UMNO.

GWM yakin ramai pemimpin UMNO masih leka dan tidak menyangka rakan karib pemimpin adalah pengkhianat gunting dalam lipatan. Sikap bermuka-muka cukup sukar dikenalpasti. Kesetiaan juak-juak ini hanya satu ... Anwar Ibrahim! Bukan UMNO!

Pemergian beberapa pemimpin UMNO dan pemimpin berjawatan tertinggi dalam agensi kerajaan bertemu Anwar Ibrahim di Solo dapat dihidu blogger.


GWM dan PAPA GOMO hanya menunggu masa untuk mencungkil satu demi satu 'China Doll' dan 'Cikaro' ini. Dan rasanya juak-juak ini sudah semakin panas punggong kerana jejak sialan mereka terbongkar!

Namun apa yang pelik ... ramai pemimpin UMNO masih buta dalam celik dalam mengenalpasti 'China Doll' dan 'Cikaro' Anwar Ibrahim.



5 comments:

Anonymous said...

salam gwm, memang dasar mengkarung betul diaorang ni. Apa faedah menyokong perosak bangsa dan umat islam ini. Cepat tulis jer nama sekor2 dlm blog ni. Agak2nya hishamuddin keris terlibat sama tak .......?

Dari kak melah, international hill, ampang

Gelombang Wangsa Maju said...

SABAR DAN TUNGGU ... NAK GARU SKIT CHINA DOLL & CIKARO ANWAR IBRAHIM ... BIAR MELOMPAT

JKKKK Kota Sarang Semut said...

ramai ketua bahagian UMNO yg masih sanjung ANWAR BRAHIM...mungkin pernah tersedak pink form kot!!!!!!

Gelombang Wangsa Maju said...

MUNGKIN RAMAI NAMPAK PINK FORM JADI PINK UNDERWEAR!

Anonymous said...

Dedah sajalah. Buat apa sembunyi lagi. Masa makin suntuk. Biar semua orang kenal mereka. Paling tidak pun bagi tau saja PM kita.