Monday, June 6, 2011

9 comments:

Anonymous said...

ekekekekkeek.....hebat bebb...turun muktamar terus rasmi pesta babi.

Anonymous said...

Orang pas pun diam jer bila sahabat tido sebantal anjur pesta coklat tp pesta babi...kalau lah perintah negara mungkin DAP lg byk buat pesta makan daging babi sedunia,ramai la pelancong dr china datang dan lepas tu Malaysia akan menjadi pengeluar daging babi terbesar dunia

MPP said...

Hahahahaha... DAP dan PAS nak buat kolobrasi perusahaan babi perisa coklat la broo... Semuanya halal dengan PAS... PAS For All.. Hahahahaha...

Mohd said...

Lim Kit Siang dah bersuara yg rakyatyg tidak puas hati dgn Kerajaan akan berkumpul macam di Tahir Square di Mesir baru2 ini.
Kita semua tahu yg Mat Sabu adalah seorang pakar membuat demonstrasi. Disebabkan Mat Sabu berhutang budi kpd Lim Guan Eng dan DAP Penang, maka DAP akan membiayai dan mengarahkan Mat Sabu utk mengumpulkan lebai2 PAS beramai2 dan membuat rusuhan.
Kaum Melayu sedang dibuai mimpi2 indah dgn asyiknya menonton video seks Anwar dari 4 sudut dan mengkagumi saiz torpedonya.
Sedarkah anda bhw Armada Amerika berada hampir saja dekat Singapura kononnya utk latihan perang?
Bila rusuhan berlaku diantara tentera Kerajaan dan puak2 perusuh, tentera Amerika akan masuk campur dgn membantu puak perusuh spt yg berlaku di negara2 Arab baru2 ini.
Kaum Cina DAP akan membiayai perusuh2 dan melihat dari jauh sahaja.
Inilah cara yg paling sesuai utk Cina DAP menguasai politik Malaysia.
Melayu mudah lupa ...........

Anonymous said...

adakah ini tarbiah PAS terhadap DAP...DAP sudah memahami islam PAS..atau sebenarnya PAS yg tidak
faham akan DAP...sebenarnya tarbiah
DAP terhadap PAS agar fahaman sosialis lebih jelas...

2 perkara telah PAS fahami tarbiahan DAP...tiada istilah negara islam dan undang-undang hudud yg ada hanya negara berkebajikan...

finale...
DAP menjadi tuan memberi bantuan kebajikan (welfare) kepada PAS
akhirnya?

Anonymous said...

Yang pastinya tak lama lagi mahaguru N. Ajis akan keluar fatwa baru- daging babi halal dimakan. Udahlah berkawan dengan syaitan serta menghalalkan zina.

NasrulSafiq said...

Setuju dengan ulasan GWM. Teruskan pendedahan.

Anonymous said...

pr ni kan tak habis2 dgn imej babi
1. kandang babi
2. Bapak A**** B** I******
3. pandikutty
4. pesta coklat dan babi salai
pas ni apa pulak?
hehehe

Anonymous said...

Kalaulah BN yng organise fiesta coklat tu..dan yng rasmikn vip umno aku percaya lebai2 pas akn berkokok di semua masjid untk menjustifikasikn tuduhan umno kafir adalah benar .

Tapi bila kena batang hidung sendir???????????????????????
Itulah istimewanya hamPAS parti yg boleh menentukan siapa yng akn kesyurga dan neraka.


exPAS