Saturday, November 3, 2012

alt

Pengarah Strategi Keadilan, Rafizi Ramli kelihatan kurang selesa dengan soalan yang diajukan oleh wartawan berhubung paparan visual didakwa anak kepada seorang menteri yang diadakan di Ibu pejabat Parti Keadilan Rakyat (PKR) petang semalam.

Persoalan yang menimbulkan rasa kurang senang kepada pengarah strategi parti pembangkang itu berlarutan sehingga ke pintu keluar bilik tayangan.

Wartawan portal Agenda Daily, Lukman Abdullah mendesak Rafizi untuk menjawab berhubung ketiadaan paparan visual anak menteri terbabit, namun tiada jawapan diterima.

Menurut Rafizi, biar rakyat menilai sendiri (klip video) dan wartawan perlu tentukan (dalam bentuk penulisan).

"Pihak media seharusnya memainkan peranan dalam isu ini," katanya selepas sesi tayangan tujuh klip video mengenai keluarga Nedim yang juga merupakan anak kepada Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Dato' Seri Nazri Aziz.

Dalam klip video yang ditayangkan, tiada paparan visual anak menteri yang juga merupakan Ahli Parlimen Padang Rengas itu.

Sebelum ini, Rafizi mendakwa keluarga Dato' Seri Nazri Aziz mendapat habuan kewangan dalam bentuk kenderaan mewah dari Michael Chia yang berunsur rasuah.


Read More, LEMBU LEMBIK MATI AKAL






10 comments:

Anonymous said...

Agenda Daily perkakas UMNO

Anonymous said...

Apa nak buat, kalau di lahir bodoh, sampai bila pun DNA bodoh. Kalau di lahir peliwat, DNA peliwat lah. This cheap man. Now we video and follow the wife, see how he feels. WE follow the father, mother, sister, brothers, see if he can sleep. Well, dia didikan kepala mana, so kepala cari apa, maka kepala jadi mcm tu lah...

Cikgu Rokiah said...

Dah mcm satu kesalahan ,dosa di Malaysia jika org Melayu kaya....yg pelik bila bangsa lain kaya raya...tak plak di hina mcm bangsa Melayu....
Adakah perkataan kroni , rasuah hanya utk melayu?...cuba fikirkan dari bangsa mana asal-usul perkataan "kawtim" ?

Anonymous said...

melayu kaya tak salah...tapi mcm mana jd kaya tu yg jd persoalan...

Cikgu Rokiah said...

Dah nasib bangsa melayu di tanah Melayu....kekayaan sentiasa jd persoalan.....

Anonymous said...

Bangsa lain kaya x nak persoal sekali ke..mcm mana org Melayu kaya semuanya telah ditentukan oleh Allah asalkan dia berusaha..caranya betul atau tidak, siapa kita tuk ambil alih 'tugas' tuhan..klu hang miskin dan pemalas jgn dengki bila tgk org lain senang..spesis melayu babi je yg peel mcm ni..

Wak J

Anonymous said...

kalau dah sejenis Abi Lahab tak kan lali dari fitnah.

Anonymous said...

kalau macam tu ambik video keta besar jet besar kapal besar pastu kata la yb ni punya yb tu punya. tak da muka diaorang pun tak pa. biar media yang menilai..... apa la bodoh sangat, ingat rakyat malaysia ni bodoh mcm dia orang. rasanya malaysia boleh ada sesuatu yang terrrrrr dalam dunia. pembangkang paling teruk dan terbodoh dalam duni dan terrrrrrsangat tak ada kerja

Anonymous said...

Jam bloggers semua, kita paparafizikan cerita dalam kelambu keluarga Rafizi plak.. Selak jangan x selak....

Jose Vega said...

Agenda Daily perkakas UMNO