Friday, November 2, 2012

alt

Dalam sidang media itu, tujuh klip video ditayangkan kereta mewah jenis Hummer dengan nombor plat kenderaan WNX 9776 didakwa sebagai milikan Michael Chia yang digunakan oleh Nedim Abdul Aziz untuk berulang-alik dari kediamannya di Clearwater Residences, Damansara Heights.

Turut ditayangkan juga klip video pergerakan kereta jenis Audi Sports yang didakwa dimiliki oleh Nedim. Ketujuh-tujuh klip video tersebut hanya memaparkan apa yang didakwa sebagai pergerakan pembantu rumah dan pengawal peribadi keluarga Nedim.

Walaubagaimanapun tayangan tujuh klip video dengan durasi dengan purata 30saat ke 2minit tidak memaparkan visual kelibat Nedim dan keluarganya, anak kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Dato' Seri Nazri Aziz.


Read More, RAFIZI LEMBU LEMBIK



8 comments:

Anonymous said...

dasar lembu memang mcm dia...antara naik kereta mewah dengan jet mewah agak2 yg mana harus kite pertikaikn?

Anonymous said...

aikkk.. sejak bila plak puak ni gunapakai medium video... hahaha... aksi jongkang jongkit abg non, pun dlm bentuk video, boleh kata edit la bagai...hahahampeh...

Anonymous said...

Sejak bila la puak Pembangkang ni percaya pada besi yang x boleh dijadikan saksi tu?

Anonymous said...

kenapa tak tunjukan vedio aksi berani mati nuar..

Anonymous said...

harap rafizi ni jumpa hadi awang utk tarik balik kenyataanya bahawa besi tak boleh dijadikan saksi.

Anonymous said...

rafizi ramli ni jenis gila babi, kalu tak fitnah org2 umno, bn, bukan rafizi namanya. baso gila babi!!!

Anonymous said...

SURUH MENTERI CUTI PANJANG ... LU SAPA BRO??? KO TU YG PATUT BERENTI JE JADI BUDAK SURUHAN ANWAR IBRAHIM DAN PEGI BUAT KEJE LAMA KO HISAP KONEK ORG KAT JAMBAN....

Anonymous said...

Bakal calon PKR dengan aksi kelembu-lembuannya. Minta-minta la Anwar tak pilih dia jadi calon kat tempat aku..parah ni, sebab ada potensi kena sindrom lembu gila ni.