Friday, June 17, 2011

Jangan Ganggu Adik Sya Reformis Papa Gomo ini, Gomo nak bagi amaran kepada sesiapa sahaja bahawa X- Girlfrend Papa ni jangan di apa apakan kelak binasa kepada pelaku yang cuba Merogol Adik Sya Reformis ni.

Gomo akui Kisah Cinta lama antara Abang Gomo dan Adik Sya telah berlalu namun Sayang nya pada Adik Sya masih lagi menebal walaupun Adik Sya sekarang ini berjawatan Srikandi PKR dan Abang Gomo hanyalah seperti dulu Blogger jalanan.


Percintaan antara kita dulu masih mekar dalam jiwa ini dan akan Abang Gomo akan pertahankan kesucian adik Sya dari di Nodai oleh mereka yang tidak bertanggungjawap. Abang Gomo tidak sanggup melihat adik Sya di Nodai oleh manusia yang tidak bertanggung jawap seperti Binatang.


Buat Adik Sya Kesayangan,Abang Gomo doakan semoga sentiasa sihat dan di harapkan terus dengan perjuangan kerana walaupun kita berlainan parti namun cinta kita masih utuh mengetepikan politik yang ada. Ini lah Cinta sejati yang ada pada kita.

Abang Gomo masih ingat sewaktu pagi hari ketika adik Sya belum mandi dan Abang Gomo menalifon adik Sya sampaikan Kredit Abang waktu tu rm45 habis begitu sahaja. Tak banyak yang kita cakap pagi tu hanya sekadar bertanya soalan makan apa, dah mandi, buat apa, namun bibit bibit pagi tu masih menyusuk jiwa Abang sehingga ke hari ini.


Abang Gomo akan pastikan agar blogger Blogger seangkatan Abang Gomo tidak menyerang dan menuduh adik Sya dengan hal yang tak sepatutnya. Abang Gomo harap adik Sya maafkan Abang dengan kekasaran yang rakan Abang luahkan di dalam Blogg Blogg ni.

Akhir sekali Abang Gomo pinta agar Adik Sya berhati hati kerana ancaman yang datang kadang kadang bukan nya dari luar tetapi adalah dari dalam kumpulan Adik Sya sendiri. Abang Gomo akan menjaga Adik Sya selagi termampu hidup ini.

Salam Sayang Buat Adik Sya Reformis Serikandi PKR

Pen Merah Pen Biru,
U Marah I Love U

Pecah Kaca Pecah Gelas
Lepas Baca Harap Balas

Psssttt....Salah ke Papa jiwang sekali sekala?


DAP ANTI ISLAM
PAS ITU MELAYU
UMNO ITU ISLAM

ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT


Posted by Papa Gomo

3 comments:

Anonymous said...

Apakah cinta gomo terhadap adik sya ini telah berlaku dizaman Jul. Caesar di itali dahulukala... atau sebuah mimpi tidor tengahari...

yanmaneee said...

kd shoes
nike basketball shoes
yeezy
yeezy
goyard
vans shoes
christian louboutin outlet
curry 4 shoes
yeezy
nike sneakers

Anonymous said...

page Web sacs de répliques en Chine regardez ici sacs à dos de créateurs de répliques Votre nom de domaine dolabuy hermes