Thursday, June 9, 2011

Gomo juga telah terima maklumat yang mana Pemergian Anwar Ibrahim ke Solo Indonesia baru baru ini turut di hadiri oleh beberapa orang Pemimpin UMNO yang pro kepada Anwar Ibrahim. Mereka pergi berasingan dan ini yang perlu di tanya oleh Kepimpinan Dato Seri Najib dan pemimpin UMNO apakah strategi ini tidak berjaya di gunakan Anwar Ibrahim dalam membentuk kerajaan selepas PRU13.

Semoga Pemimpin UMNO sedar akan hal ini dan jika ada sebarang keraguan mengenai seseorang pemimpin maka laporkan lah seberapa segera kepada pihak yang bertanggungjawap bagi menyiasat kesahihan dan seterusnya kita boleh berhati hati terhadap mereka Talam dua muka ini.

Gomo akan dedahkan seorang pemimpin UMNO dari Kelantan yang di laporkan telah hadir Ke Solo Indonesia. Anwar Ibrahim juga ke Solo Indonesia pada masa yang sama. Apa urusan mereka? Malah pemimpin UMNO tersebut juga sedang sibuk melobi untuk bertanding di kerusi Parlimen bagi mewakili Barisan Nasional pada PRU 13 kelak.
-
PAPA GOMO


Anwar Ibrahim sudah mulakan gerakan 16 September secara senyap-senyap di Solo, Indonesia. Dan khabarnya juga ramai pemimpin UMNO dari beberapa negeri turut sama terlibat!

Kita bakal disajikan dengan ahli-ahli kehormat Anwar Ibrahim 'Gay Fan Club' ...




2 comments:

Anonymous said...

Bagus & tajam pengamatan Gomo...

Berani yg sukar dinafikan.......

Saya sentiasa sokong............

Harapan teras umno jangan berselindung.....................

Goma...go goma....go

Demi Melayu sejati..........

HPerancis

Anonymous said...

bangsat punya blog ni