Monday, June 6, 2011


Sudah hampir dua (2) minggu GWM tidak berkesempatan untuk 'update' blog, semakin gatal tangan ini menampar muka muka baru pemimpin PAS.

Al maklumlah, urusan kerja di luar negara (outstation), anak bini ditinggalkan ... bini pun belum habis pantang, pening kepala yeop!

Sempat juga GWM berjumpa dengan rakan Papa Gomo, Melayu Cindia, Badut Rakyat & Malay Delima sambil menikmati secangkir kopi ... dah lama tak berjumpa!

Geleng kepala melihat barisan kepimpinan baru PAS ... Mat 'Khalwat Sabu, Mahfuz 'Bodoh' Omar, Salahuddin 'Puduraya' Ayub dan Husam 'Kambing Jamnapari' Musa masing-masing menjawat kepimpinan tertinggi parti ...giler babi juak juak PAS!

Dalam pemergian ke luar negara, GWM sempat bertemu rakan-rakan yang mempunyai banyak maklumat mengenai Husam 'Kambing Jamnapari' Musa!

Hebat si Jamnapari ni ... 'Mastermind' disebalik penyediaan dana untuk juak juak PAS. Banyak duit mamat ni ... gaya hidup nampak sederhana namun kekayaan yang dimiliki melimpah ruah! Dari mana sumber wang ini?

Ada pendedahan yang bakal dilakukan satu demi satu! Tunggu ...





6 comments:

PAPA GOMO said...

welcome back bro.... lu pi cari China DOll ke? hua hua hua

apa pun KIMAK punya Husam Musang

PARPUKARI said...

Selamat kembali bro dan jangan lupa CILI KASI TARUK kaw kaw punya

Unknown said...

Ada buah tangan untuk HUSAM MUSANG ... House PK!

Celaka lu GOMO ... baru mlm tadi melepak gua kata gua pegi Australia! ... lu jaga! he he he

Anonymous said...

GWM,wellcome back,kasi cilli pedas-pedas kepada kepimpinan baru PAS ini. Ada pulak pilih Mat Sabu 'khalwat' jadi pemimpin.Dulu PAS kata 'membangun negara Islam'alih-alih sekarang bila berkahwin mutaah dgn DAPig dan Parti Kelentong Rakyat dah tukar kepada 'negara kebajikan rakyat' Apa!!!!!!! dia orang ingat selama UMNO/BN memerintah negara rakyat tak diberi kebajikan kah????? Dia orang harus ingat kemewahan yang dia orang kecapi sekarang ini nikmat dari kerajaan mana yang memerintah Malaysia? Memanglah PAS ini Parti Asuhan Setan dan PKR ialah Parti Kelentong Rakyat.Syabas kepada semua Blogger Pro Kerajaan. Jgn pulak bila tak cukup makan tangan yang menyuap anda selama ini anda gigit pula.

Anonymous said...

Salam A'mous dan GWM,memang betul org yang pernah ditangkap khalwat pon dipilih jadi pemimpin,agaknya Parti Ajaran Sesat ni dah ketandusan Ularmak utk dijadikan pemimpin. Samalah juga dengan Penasihat Umum Parti Kelentong Rakyat tu,kaki meliwat.Orang macam ini dipilih untuk perintah negara? Nanti habis bini dan anak dara orang dirogol,diliwatnya. Jahanam negara. Nauzubillah, minta ALLAH jauhkan Negaraku dari bala pemimpin-pemimpin Al Setan ni. Aminnnnn.

Ular Menyusur Akar said...

PAS bukan parti Islam. Pas telah liberal. Pekerti bukan lagi sebagai identiti. Sanggup menganas untuk kepentingan parti itu lebih di berikan keutamaan.

Mati mati saya ingat GWM ke Indon atau Thailand. Philipina juga beri layanan istemewa kepada nuar. GWM patut cuba.