Saturday, April 17, 2010

Dari sumber tidak rasmi dan belum disahkan lagi, PENIPU RAKYAT telah mengadakan satu MESYUARAT TERGEMPAR malam tadi di Hulu Selangor.

Mesyuarat dipengerusikan oleh Ketua Umum PKR ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM ini berkisar tentang berkemungkinan PKR akan menukar calon pilihanraya buat saat saat terakhir.

Sumber tidak rasmi menyatakan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM akan digugurkan dari senarai calon atas maklumbalas dari akar umbi, parti komponen PENIPU RAKYAT dan juga maklumbalas dari para pengundi di Hulu Selangor.

ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM dikatakan calon yang tidak mampu menarik undi lebih dari 50% pengundian keseluruhan. Sumber tidak rasmi UMWM menyatakan bahawa kajian peratusan undi pada masa kini hanya 34% dari keseluruhan undi di Hulu Selangor.

PENIPU RAKYAT kini berada didalam keadaan cukup TENAT untuk memenangi kerusi Parlimen Hulu Selangor. UMWM akan cuba mendapatkan kesahihan berita dengan secepat mungkin.

2 comments:

Anonymous said...

ANWAR PEMIMPIN DIKTATOR,SEMUA IKUT KEMAHUANNYA TANPA AMBIL PANDANGAN AKAR UMBI ,ANWAR MAU DIA HEBAT,BILA PEMIMPIN MACAM ANWAR DAPAT PUTRAJAYA AKAN NAMPAKLAH KUKU BESI BERMAHARAJALELA,INGAT MEMILIH ANWAR JAHANAM MALAYSIA....

Anonymous said...

Anuar patut bertanding di RPK Hulu Selangor sebab jika didapati bersalah beliau akan digantung dari mengahdiri sidang parlimen yang diwakilinya Permatang Pauh tetapi jika menang di HS masih boleh jadi MP dan Ketua Pembangkang