Thursday, April 22, 2010

Timbalan Ketua Angkatan Muda (AMK) PARTI KHIANAT RAKYAT, saudara Fariz Musa beserta 4 ahli AMK telah ditangkap kerana melakukan onar di Hulu Selangor.

Mereka berlima telah ditahan reman 4 hari kerana telah mensabotaj bahan bahan kempen BN.

GAMBAR EKSKLUSIF : Ketua AMK, saudara Shamsul Iskandar Mohd Akin menziarahi Timbalan Ketua AMK, saudara Fariz Musa yang berda di dalam lokap. Sama cantik, sama padan, macam setan!!!



UMWM mengharapkan agar orang Melayu khususnya para belia supaya tidak mengikuti jejak langkah yang memudaratkan diri, ibu bapa dan saudara mara.



Sesungguhnya, perbuatan ini cukup memalukan orang orang Melayu yang terkenal dengan adab kesopanan.

TENAT MEMANG TENAT.

5 comments:

lokie said...

siannye.. dah takde cara lain kot..

Bingai @ Bangang said...

slogan baru kempen pilihanraya
BIAR MASUK LOKAP DEMI PERJUANGAN!
(yang aku dengar dia orang kene tangkap time orang tengah sembahyang maghrib. betul ker?)

*aku yang terus bingai!*

hilbert said...

Salam 1Malaysia team UMWM,

Mereka yang termasuk kedalam lokap itu merupakan golongan yang belum sedar lagi..mereka akan sanggup buat apa saja, sanggup menanggung risiko walaupun diri sendiri yang sengsara tanpa mereka sendiri apabila sudah terperap dalam tirai besi tetapi orang yang mereka perjuangkan sedap-sedap berseronok diluar.

Melayu Pasir Gudang said...

Salam
Bingai@Bangang, jangan kita jadi bertambah bingai dan /bangang dengar cakap orang.fikirlah dengan akal bukan dengan kepala lutut. Mana ada Polis di Malaysia nie zalim nak tangkap orang tengah sembahyang, yang aku tahu Polis di Malaysia nie punyalah berbudi bahasa nak tangkap orang pun hantar memo/surat dulu cuba tengok kes Ngeh Kor Ham, dia tuduh polis tembak orang pun pihak polis boleh tolak ansur bagi peluang balik Ipoh dulu,dan banyak lagi contoh kalau tak sabit betul-betul kesalahan tak kan di tangkapnya.Nie penyangak tu memang melakukan kesalahan di depan mata pihak polis atau sengaja provoke pihak polis supaya tangkap mereka dan mereka akan jadikan isu polis zalim.

aku rasa bukan setakat masuk lokap aje patut 5 ekor itu di tahan under ISA sebab perbuatan mereka boleh menghuru-harakan masyarakat, bayangkan masa dia rosakkan bahan kempen BN, aku nampak mahu berperang @ berparang, kalau itu benar-benar terjadi kan akan menimbulkan huru-hara. Dan bukan setakan 5 ekor nie aja mesti di sumbat di kemunting malah semua yang terlibat baling telor kat depan masjid di ipoh tu pun patut kena.

KP said...

mereka ni sajer je nak cari publisiti murahan...lepas ni mulalah tuduh macam2..ada akai ka...