Saturday, April 17, 2010




Ni apa cerita? Jemaah PAS yang memperjuangkan HUDUD menyokong Zaid Ibrahim ini bagi pilihanraya kecil Hulu Selangor?

Baik yang menyokong Hudud atau tidak inilah hakikat dan kenyataan yang Zaid Ibrahim ini seorag yang anti PAS. Bagaimana PAS boleh bersekongkol dengan Zaid yang terang terangan menghina PASseolah oleh PAS adalah Sampah semata mata.

Bukti dan ada, apa lagi pihak Pakatan Rakyat inginkan?
Kerana Tamak Kuasa maka apa sahaja di Halalkan oleh PAS.
Habis Jahanam....

Post By Papa Gomo

13 comments:

Anonymous said...

nape tak cite sahabat nabi saiyidina omar dulu pun minum arak dan kaki perempuan?

Anonymous said...

apelah bodoh mantul2 si papa gomo nih..si zaid nih dh sedar..dulu mase ngn umngok time tuh zaman jahiliyah..skunk dier dh sedar n kembali ke pangkal jln...aku harap ko pown kembali ke pangkal jln sudah2 la sokong umngok.nnt kt padang masyar Allah persoalkan nape ko sokong umngok walaupown ko dh tau parti tuh xmenegakkan agamaku...ape ko nk jwb wahai hamba Allah yg kurang bijak..

Anonymous said...

soalan bocor ke tu? kah2..nanti dia tanya lagi ko penyokong PAS ke?...diorsng jawab ya ,fuhh...!terus masuk syurga...rupanye dalam zaman jahilliah lagi dia org ni...

Dr Butiq said...

penyokong Pas ni memang bangang.sampah sarap umno pun depa sokong

Anonymous said...

nampaknya kalo menyokong PAS, semuanya menjadi halal...mmg parti neraka

a ali /46sekupang said...

Papa Gomo-dulu mereka belum belajar bagaimana mahu cari senang[PAS punya orang],sekarang sudah jumpa ditunjukan oleh penasihat.Buang hudud bagi mereka tak apa,dulu hanya cakap saja.sekarang sudah kawan bukan mau langkah itu kawan punya mayat kut,hayun saja apa yang lintas didepan.pengikut kita tengok pentaslah-boria cerita cara boria,dikir barat macam dikir barat.tipu sikit-sikit tara apa punya.lepes itu pi happy hour,lu minum,gua oren dulu cukuplah pelan boleh ikut.

Anonymous said...

saidina omar dgan zaid jauh beza.apa penyokong pas ni bagang

Arif Omar said...

lidah bercabang zaid. dulu kata pas parti pengganas. cakap pun terhegeh-hegeh dan tersangkut2. tak ikhlas. Allah nak tunjuk kebesarannya.

Anonymous said...

papa gomo, lepas zaid menang dia akan melompat ke BN. so ok laaa.

Anonymous said...

senang2 je pas ubah pendirian, bkn orang UMNO yang bodoh orang Pas yang bodoh...kalau nak perjuangkan islam perjuangkan betul2 bukan berlakun2 tak payah nak sumpah seranah orang nabi Muhammad tak ajar begitu.

kuza98 said...

Sdra klau PAS bole sokong Eli Wong dengan kes bogel dia kenapa pula tak bole sokong Zaid dengan saman hudud tu....... kan PAS ni parti berkulitkan islam ja , di depan ISLAM lah kalau ada kepentingan ISLAM bole simpan dalam poket dulu yg penting HIDUP PAS......

Anonymous said...

Tahniah papa gomo...teruskan usaha anda mendedahkan kemungkaran liPAS dan Parti Kencing Rakyat tanpa jemu...Jgn biarkan liPAS terus mempermainkan hukum Allah!!!

Anonymous said...

kowang pkir laa..gado2 untuk ney sume ape dpt..politik hnyelah kpntngan msing2 ok..
kte rakyat troskan idop ok..