Wednesday, April 21, 2010



PENIPU RAKYAT semakin jelas menipu RAKYAT !!! BARISAN NASIONAL acap kali sering menjadi PENYELAMAT RAKYAT!!!

PENIPU RAKYAT gagal melunaskan janji janji selepas PRU12 untuk menolong RAKYAT. 40 penghuni Pangsapuri Bakawali Bukit Sentosa, Hulu Selangor gagal MENDAPAT KEMBALI BEKALAN AIR SEMULA.

40 penghuni tersebut telah menyerahkan MEMORANDUM bagi memohon bantuan Kerajaan Negeri Selangor untuk menyelesaikan isu bekalan air yang DIPOTONG oleh SYABAS SEJAK TAHUN LEPAS.

Apa yang mampu dilakukan oleh para penghuni adalah dengan MENCURI BEKALAN AIR dan MENDAPATKAN BELAS IHSAN dari jiran jiran berdekatan.

Difahamkan Kerajaan Negeri Selangor TIDAK MENCARI JALAN PENYELESAIAN dan USAHA KONKRIT untuk penyelesaian. Apa yang dilakukan hanyalah SEKADAR MELIWAT. Maaf, salah kenyataan tatapi SEKADAR MELAWAT !!!.

Difahamkan juga para penghuni Pangsapuri Bakawali berhutang dengan SYABAS sebanyak RM 47,000 untuk bil air tertunggak.

BARISAN NASIONAL, melalui Datuk Seri Noh tampil memberi JALAN PENYELESAIAN dengan MEMBAYAR RM 31,000 bagi mendapatkan kembali SAMBUNGAN AIR kepada penghuni Pangsapuri Bakawali. Majoriti penghuni Pangsapuri Bakawali adalah mereka yang berpendapatan rendah dan dibawah golongan kurang kemampuan.

Datuk Seri Noh juga tampil untuk menyelesaikan permintaan penghuni yang mahukan meter individu dan bukan berkelompok. Beliau berkata SYABAS akan SEDIA MEMENUHI PERMINTAAN setelah pihak berkuasa tempatan (PBT) mengeluarkan SIJIL LAYAK MENDUDUKI (CF).

Sepatutnya Kerajaan Negeri Selangor MENGUTAMAKAN RAKYAT dan bukan SEKADAR BERJANJI dan DATANG MELAWAT tanpa USAHA PENYELESAIAN. Bukan sekadar SIBUK BERKEMPEN tanpa menyelesaikan masalah RAKYAT.


Berkemungkinan besar banyak wang ringgit telah DITABURKAN sepanjang kempen Pilihanraya Hulu Selangor menyebabkan MASALAH RAKYAT DIKETEPIKAN dahulu demi untuk mencapai 'KLIMAKS' kemenangan calon PENIPU RAKYAT, saudara ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI THAT IS WHY I'M DRINKING' IBRAHIM.

TENAT MEMANG TENAT.

2 comments:

Anonymous said...

org pakatan,org pas x nk komen ke..

Anonymous said...

MUA HA HA HA HA !!!

MALAM TADI AL JUBURI & GANG BUAT CERAMAH BERDEKATAN DENGAN BUKIT SENTOSA. AIIKK !!! TAKKAN CERAMAH JER !!!

RAKYAT KAT APARTMENT DAH TAK ADA AIR, DAH REPOT PADA KHALID GAGAP. LAMA DAH TU !!!

NAMPAK SANGAT KHALID GAGAP & THE GANG TAK BUAT KEJE !!!

TULAH ASYIK MELIWAT !!! MELIWAT !!! MELIWAT !!! RAKYAT MARHAEN DEKAT TEMPAT SENDIRI PUN TAK TOLONG !!!

MACAM NI NAK PANGKAH UNDI !!! ALAMAT MAMPOS LA RAKYAT RAKYAT MARHAEN KITA....