Monday, April 26, 2010

Media yang kononnya dikenali sebagai INDEPENDENT PRESS terbongkar dengan laporan bertaraf kelas 2 dan licik !!!

Malaysiakini melaporkan kononnya sebuah badan kaji selidik bebas dikenali sebagai ZENTRUM FUTURE STUDIES MALAYSIA'S mengutarakan bahawa para pengundi telah mula beralih arah kepada PENIPU RAKYAT.

http://www.malaysiakini.com/news/130098

Sebelum pada itu, Malaysiakini juga melaporkan bahawa PENIPU RAKYAT akan menang dengan majoriti di antara 1,000 hingga 1,500 undi.

http://www.malaysiakini.com/news/130097

Sebuah media portal yang didakwa sebagai bebas, tepat, berintegrasi, memenangi beberapa 'award' antarabangsa rupa rupanya 'reporting' mereka jauh lebih teruk dari utusan malaysia.

Mungkin sudah sampai masanya pihak pengurusan menukar nama dari MALAYSIAKINI kepada MALAYSIASEMALAM.

Ditto. SHAME ON YOU.

3 comments:

Andin Muhammad Syukri said...

Salam.. setuju dengan pendapat tu.. bukan apa la sebab bila baca laporan terkini malaysiakini betul2 berat sebelah, mana bebasnya laporan tu?

hampir setiap berita terkini media ni semalam memaparkan PKR mendahului BN, pelik..

apa2 pun malaysiakini bukanlah bebas seperti mana yg dicanang-canangkan..

Anonymous said...

KDN tunggu apa lagi. Bungkuskan Malaysiakini. Jelas portal itu mempunyai agenda memporak perandakan negara yang didalangi CIA dan MOSSAD.

Anonymous said...

Salam 1 Malaysia, bertenanglah kawan-kawan. Saya agak Zentrum Future Studies ada agenda tersendiri untuk provokasi jentera BN. Apabila jentera P.Raya BN baca hasil kajian ZFS begitu,
mereka akan kerja keras, maksudnya tak duduk goyang kaki....dan hasilnya: KITA (BN) MENANG BESAR.
Tapi kalau ZFS buat kesimpulan bahawa BN akan menang,sudah tentu jentera PR akan lebih bekerja keras, lebih hebat dari Gerombolan Merah di Bangkok,lebih banyak RM yang ditabur dan jentera BN akan goyang kaki atau melepak atau jalan-jalan makan angin. Maaf saudara-saudara, saya orang biasa.