Tuesday, April 13, 2010

Pakatan Rakyat atau PENIPU RAKYAT semakin terdesak dan semakin sesak nafas dengan manifesto mereka sewaktu PRU 12. Rakyat marhain di Parlimen Hulu Selangor sudah muak dan jelak dengan janji janji TIDAK DITUNAIKAN oleh pembangkang khususnya Menteri Besar KHALID GAGAP.





Pasukan UMWM sempat meninjau Bilik Gerakan BN di Serendah, Isnin, 12 April 2010 pada jam 10.15 malam. UMWM telah disambut mesra oleh petugas petugas BN yang bekerja keras bagi mencapai matlamat kemenangan BN.






PENIPU RAKYAT telah memulakan kempen dari rumah ke rumah bagi mendapatkan sokongan walaupun telah diketahui TIADA PEMBANGUNAN SOSIAL DAN EKONOMI dapat dilihat sejak memegang tampuk kuasa mulai 2008.


Yang diketahui hanyalah PENIPU RAKYAT menggunakan duit TABUNG TABUNG MASJID untuk tujuan pembaikan dan pemuliharaan masjid masjid. Cukup menyedihkan lagi apabila PENIPU RAKYAT mendakwa projek projek pembaikan adalah hasil dari jasa kerajaan PENIPU RAKYAT. UMWM telah menemuramah penduduk penduduk di sekitar Serendah untuk kesahihan cerita.






Forum Bersama Penduduk Hulu Selangor yang diadakan di Stadium Millenium Kuala Kubu Bharu pada 10 April 2010 oleh PENIPU RAKYAT yang dihadiri oleh KHALID GAGAP dan RONNIE 'GANGSTAR' LIU LANGSUNG TIDAK MENDAPAT SAMBUTAN seperti yang diharapkan. Hanya segelintir manusia yang hadir pada Forum tersebut yang mana KHALID GAGAP hanya memperuntukkan 10 minit masa bersama Rakyat Marhain yang teraniaya.



Akibat terdesak, PENIPU RAKYAT akan mengadakan ceramah atau KEMPEN PILIHANRAYA pertama di Pusat Komuniti Serendah, Selasa 13 April 2010, pada sebelah malam sebagai jalan terakhir mengumpul sokongan yang nyata semakin MENYUSUT.


UMWM terpanggil dan menggesa SPR untuk melihat sendiri bagaimana PENIPU RAKYAT telah memulakan KEMPEN PILIHANRAYA sebelum penamaan calon dilakukan. Yang nyata, PENIPU RAKYAT telah melanggar peraturan peraturan SPR.
Telah jelas sekali, rakyat marhain semakin menolak PENIPU RAKYAT yang cukup terkenal dengan tingkah laku pemimpin pemimpinnya yang MUNAFIQ, PENINDAS, PENIPU dan ROSAK AKHLAK.






Pasukan UMWM sempat singgah di Bilik Gerakan BN Ulu Yam Bharu pada jam 11.45 malam. Kedatangan UMWM juga disambut mesra oleh wakil wakil MCA walaupun mereka sedang bermesyuarat di dalam Bilik Gerakan.
Petugas petugas MCA nyata cukup terharu dan bersemangat dengan kehadiran UMWM. Sebagai menghormati tetamu, UMWM telah dijamu dengan 'chinese tea' sebelum melangkah ke destinasi Bilik Bilik Gerakan BN yang lain.

6 comments:

PAPA GOMO said...

salam....syabas UMWM atas makluman yang di beri ini...harap akan lebih banyak maklumat dan berita yang di laporkan dar Hulu Selangor.

Anonymous said...

Good Job UMWM team..... biar Rakyat Sedar mmg mereka tuh Penipu Rakyat (PR)....

- Anak jati Wangsa Maju -

Galo said...

UMWM
HEBAT! teruskn usaha.
TAHNIAH

Unknown said...

UMWM

Setuju UMNO dah mula mengelupur....permintaan UMNO tidak dilayan...MIC calon kawasan terbesar majoriti UMNO......UMNO tukor aje nama jadi APACANO ( APco +UMNO)...tak le malu sangat nak nagku UMNO.

Jeepers Creepers said...

memang setuju PR dah mengelupur ibarat lintah masuk le budang dubur.

Anuar APCO semakin gelisah menanti hari pembalasan diatas setaip kejahatan yang dilakukan.

Hashim ni memang malu nak mengaku umno tapi tak malu mengaku yahudi hahaha

Anonymous said...

UMWM...teruskan usaha baik anda. saya amat menghargai segala info yg diberi..KEEP UP THE GOOD WORKS. SYABAS!!