Saturday, April 17, 2010


Hari penamaan calon bagi PRK Parlimen Hulu Selangor masih lagi sedang dijalankan. 4 calon telah menawarkan diri untuk bertanding bagi kerusi tersebut.

Keputusan rasmi menunjukkan P.Kamalanathan mewakili BN, manakala Zaid 'Kaki Botol' mewakili Parti Kencing Rakyat (PKR). Terdapat juga 2 lagi calon Bebas.

Semasa Hari Penamaan Calon berlangsung, pihak Pembangkang dengan sikap bodoh dan biadap membaling botol ke arah penyokong BN menyebabkan beberapa penyokong cedera di bahagian kepala, kaki dan tangan.

Seorang penyokong MIC telah tercedera di bahagian kepala manakala 3 wakil Parti Makkal Sakhti iaitu dari Wilayah Persekutuan (Ganesan), Kuala Lipis dan Pulau Pinang juga menjadi mangsa penyokong PKR yang leka mabuk membaling batu dan 'kon' ke arah mereka. Tindakan ini menyebabkan berlaku kekecohan dan ianya diselesaikan pihak polis.

Zaid Ibrahim yang kaki mabuk telah berjangkit ke penyokong-penyokong beliau.. Mabuk di jalanan.. Lupa diri.. Ganas... PAS,apa cerita? Mabuk sekali ka?

Walaupun berlaku situasi sebegini, ianya tidak sama sekali melunturkan semangat Barisan Nasional untuk bekerja keras berjuang. Bersama kesemua parti komponen BN yang lain, kami bersatu untuk merampas kembali Parlimen Hulu Selangor.

AMAT UMNO GOMBAK SELATAN

7 comments:

Anonymous said...

umno perangai cam setan o buat dekkkk jee.

Anonymous said...

Apa kata, kalu BN wat cam pembangkang. Wat masa ni depa ingat, depa(pembangkang) saja dok wat sesuka hati. Aku rasa kalu BN(penyokong) ni tak waras cam pembangkang tu, alamat baru tau langit tinggi rendah. Sabar itu separuh daripada iman.

Anonymous said...

Susah sangat ke nak berfikiran waras wahai2 umat Pakatan Haram.

YEOP PARIT said...

Salam Perjuangan
Saya juga amat mengharapkan agar kita serta bloggers pro kerajaan yang lain akan terus berjuang khususnya dalam menghadapi PRU Hulu Selangor. Yeop Parit akan berada di Hulu Selangor dalam usaha untuk membantu kempen BN serta akan terus melaporkan segala kepincangan pembangkang agar masyarakat akan dapat membuka minda dan mata terhadap usaha jahat pihak pembangkang.
Blog Unit Media Wangsa Maju juga begitu hebat dan menggegarkan. Blog ini telah saya add dalam blog list Yeop Parit.
Yeop Parit juga telah menjadi follower blog UMWM.
Sekian...SELAMAT BERJUANG DEMI AGAMA, BANGSA & NEGARA
--YEOP PARIT

eXception said...

Salam sejahtera... Sepatutnya BN tak perlu melayan kerenah ganas puak-puak PR ni... Ibarat anjing lah kalo kita lalu tmpt dia, dia menyalak kat kita... Kita lari lagi dia kejar... Kalo kita tak lari dan tak melayan... Buat tak tahu ajer, tentu anjing tu tak kejar.... setakat menyalak jer...

Anonymous said...

Menarik untuk dibaca:

http://ustazmoden.wordpress.com/2010/04/17/harakahdaily-bidas-zaid-ibrahim-bela-lina-joy-isu-murtad/

Anonymous said...

siapa sokong PKR - Dia tak faham tentang hala tuju Anwar. Kalau dia faham, dah lama dia akan tinggalkan. Siapa tak sokong BN - Dia tak faham halatuju kerajaan, dia sibok tengok salah orang. Dia lupa Tok nenek dia termasuk dia dilahirkan di mana ? Kalau dia faham , dah lama dia berusaha menaikkan taraf kerajaan yang sedia ada. Masa kerajaan baru du tubuhkan,Mula-mula orang Melayu dapat jadi Tuan, kedua , kerajaan hantar anak orang Melayu ke Oversea jadi pandai macam Zaid, kemudian bagi Tanah,subsidi,kemudahan awam,hak milik Melayu dan macam-macam lagi kerana nak naikkan bangsa ke mercu kejaaan. Nak kata Islam, semua rukun lima kerajaan dan laksanakan, cuma Masjid je tak penuh orang. Cakap pasal Islam pandai, tapi Masjid paling kuat dua tiga saf je. Yang dah ada ni dah lebih mencukupi. Pilihlah dengan betul. Jangan jadi bodoh-pak turut. Tergadai kampung, kerana menang sorak.