Wednesday, April 28, 2010



YB P 'Mr Nice Guy' Kalamanathan merasmikan hari pertama bergelar 'Yang Berhormat' dengan berjumpa rakyat di Felda Sg Buaya untuk mendengar keluhan dan permasalahan yang dikemukakan.

Beliau juga akan berhasrat bekerjasama dengan Kerajaan Negeri Selangor dalam memajukan pelan pembangunan yang dirancang untuk Hulu Selangor.



Lain pula dengan Zaid Ibrahim, hari pertama bergelar 'looser' dimulakan dengan mengemukakan petisyen membantah keputusan pilihanraya dan mendakwa BN merasuah penduduk Hulu Selangor.

Tambah beliau lagi "Saya bukan kaki botol. Saya minum tak lebih daripada apa yang diminum oleh Mahathir dan pemimpin pemimpin UMNO yang lain", katanya.

Seperti biasa, taktik main belakang sifu ANWAR IBRAHIM dipraktikkan sebagai 'penultimate denial' sebagai langkah menutup malu kekalahan yang menimpa.

AS USUAL ...


Sumber :
1) Bernama
2) Harakahdaily

3 comments:

Ali Abdullah said...

Salam,

Mohon pautan ke rangkaian bloglist tuan,

http://rajahmas.blogspot.com

Terima kasih

Unknown said...

SAUDARA APAI NGELAI ...

KAMI AKAN MEMBUAT 'LINK' UNTUK SAUDARA. SILA TUNGGU.

APA KHABAR ORANG ARAWAK

SBK Motoworks said...

Salam,

1) Hari ini sedikit paparan dlm Buletin Utama YB Kamalanathan bertugas adalah baik. Good job YB!

2) Pemimpin BN sekaya mana anda, you have to position yourself as humble/servant leadership. Image elite harus dinyahkan.

3) Paparan tentang Datin Seri Rosmah Mansor kena control sikit. Walaupun beliau sibuk dgn Permata. Tapi takkan lah slot PM 2 minit, slot DSRM 4 minit. Wrong impression nanti. Sebaiknya boleh paparkan DSRM sering berada dibelakang PM dlm camera image.

Terus berjuang!