Tuesday, April 20, 2010


Haji Hadi Flip Flop

Itu lah Haji Hadi dalam menjadi balaci dan barua Anwar Brahim. Haji Hadi dalam kenyataan nya mengatakan agar memberi peluang kepada Zaid Ibrahim untuk berubah. Berubah dari segi apa? Segi Moral nya ka? atau segi Prinsipp nya?

Barangkali Haji Hadi tidak tahu satu kisah yang berlaku di Kota Bharu satu ketika dulu. Zaid Ibrahim telah di undang ke dalam satu majlis yang mana terdiri dari orang orang melayu. Zaid Ibrahim bukan main kemas dengan memakai pakaian Melayu penuh berserta Samping dan Songkok. Jika lihat memang ternyata bagaikan melayu sejati.

Tapi bila sampai saja Zaid Ibrahim ini maka terkeluarlah segala pekung yang ada pada Zaid ini bila mulut si Zaid Ibrahim ini berbau Arak yang cukup kuat sama sekali. Para tetamu yang ada semasa Zaid bersembang dengan beberapa kenalan mengelengkan kepala sahaja.

Ini barangkali Haji Hadi tak tahu, ataupun haji Hadi tahu namun atas tekanan dan desakan Anwar dan DAP maka terpaksa lah menghalalkan si Zaid Ibrahim ini.

Ada eloknya si Zaid Ibrahim ni jumpa Nik Ajis dahulu bagi menysucikan Dosa nya itu dan seterusnya layak lah Zaid Ibrahim duduk bersama pemimpin pakatan yang lain di dalam Sorga yang Nik Ajis telah Bina.

Jahanam Pakatan Haram Bila Islam Di Lacurkan.

TOLAK ZAID IBRAHIM

17 comments:

aswancc said...

.
Ahli UMNO merasa kecewa dan sedih sekali,
kerana UMNO gagal mewakili Barisan Nasional.....
Oleh itu agaknya siapa yang akan menang besar di HULU SELANGOR ?
[1] http://www.facebook.com/album.php?aid=20589&id=1788786723
[2] http://sites.google.com/site/n25kajang/1
.

Unknown said...

Setuju Aswancc

Hulu Selangor kawasan terbesar majoriti Melayu telah digadai kepada MIC...kenapa bagi kat MIC? Kenapa perlu MIC jadi Tuan di bumi tanah Melayu....Tolak MIC.

Anonymous said...

ALLO ASWANCC !!!

JANGAN MIMPI LAA PAKATAN SETA NAK MEMANG, KALAU CERAMAH SETAKAT 30 ORANG DATANG. CERAMAH PUN BUKAN BAGI POINT POINT UNTUK MEMPERBAIKI TARAF HIDUP RAKYAT.

BUAT CERAMAH MAKI ORANG, CACI ORANG, SAPA NAK DATANG!!! RAKYAT NAK TAU APA WAKIL NAK PRESENT PADA RAKYAT .. BUKAN NAK MAKAN CACI MAKI ORANG..

BODOH !!! KECIK KECIK TAK NAK MAMPOS... DAH BESAR MENYUSAHKAN RAKYAT !!!

Anonymous said...

tolak DZI setuju.! tapi nak undi siapa? KAMAL?
OH.. TIDAK... satu undi untuk BN satu penyeksaan untuk rakyat.. sudah-sudahla... semoga betaubat mahupun DZI ataupun KERISMUDIN, ataupun MOOOOOOHyudin.. brapa banyak lagi duit rakyat kamu nak songlap? DZI walaupun minum arak ada ke dia guna duit rakyat untuk beli whiskey/wine? ahahha.. sudahla.. rakyat sudah tahu menilai mana yang baik dan mana yang buruk. isu peribadi tidk menjadi masalah. pemimpin yang melakukan kesilapan dan sedia bertaubat dan bercakap benar mengaku kesalahannya kepada rakyat akan diterima oleh rakyat bila-bila masa sahaja. tapi, kalau pemimpin mcam UMNO kaki botol, kaki perempuan, pembunuh wanita, tahi judi. tak mahu mengaku. sudah lah. boleh blaaa.. reforemasi!

Anonymous said...

NI LAGI SORANG ... SAPA NAMA ... HASHIM

BAGI MIC LAGI BAGUS ... MAMAT TU RAJIN BEKERJA, KERJA KERAS UNTUK PARTI ... WORKAHOLIC ... BUKAN ALCOHOLIC MACAM ZAID MABUK ...

MP DAH RAMAI LARI PUN TAK SEDAR DIRI. DR HALILI PUNYA BAIK PUN DAH CELAH ... TAKKAN TAK NAMPAK LAGI KOT ... KE NAK SPIN CITER ... DR HALILI PUN RASUAH !!! CRONYSM !!!

KORANG DUAORANG MEMANG 2X BODOH ... SAMA MACAM TUAN KORANG TU ANWAR 'BERJUBUR' BRAHIM

Anonymous said...

NI SI ANON TOLAK ZAID SETUJU ...

PUN SAMA BODOH MACAM KORANG BERDUA JUGAK !!!

KATA PAKATAN RAKYAT !!! KALAU PAKATAN ... PATUT BOLEH ACCEPT MELAYU INDIA CINA ...

PAKATAN SETAN ADA LE !!! IKUT NAFSU SERAKAH MACAM TUAN KORANG JUGAK !!!

MELAYU TAK SEDAR DIRI, TAK TAU DI UNTUNG !!!
PEGI PENAMAAN , MELAYU PAKAI BENDERA DAP !!
BODOH !! ORANG DAP MANA ADA BAWA BENDERA PAS !!! DAH TERANG TERANG TOLAK ISLAM !!!

JANGAN JADI HIPOKRIT LA !!!

Anak Lenggong said...

Jangan tak tau dlm sinar ari ni KUSAM MUSANG dah kata Tok Ajis sudah berkenan dengan pencalonan Zaid tu...ye laa sesudah Zaid tu minum air basuhan kaki Tok Ajis..dia dah bersih umpama bayi baru lahir tu...kah kah kah...begini lah sikap sebenar pemimpin PAS..harap jubah dan janggut sejemput je laa..dulu kononnya pemimpin islan sejati sekarang dah bertukar konsep menjadi PAS4ALL dan liberal...

Pemimpin dan penyokong PAS sekarang ini cuma layak menjadi balaci dan barua kepada PKR dan DAP sahaja..mereka ni bila-bila masa sahaja sanggup dipergunakan dan sedia diarahkan oleh nuar dan kit siang anak beranak....kesian lak aku melihat penyokong PAS ini diperbodohkan oleh puak-puak ni..ataupun memang mereka ni bangangggg

Anonymous said...

aku rasa Dr halili mesti dah kena bayor 78 juta ringgit..sebab tu dia masuk UMNO..nak harap anwar bagi dia jangan harap lah. anwar baik bayor pada kapal sink dan lawyer2 karat tu untuk defend kes liwat cawat budak jambu sepol tu. apa barang dia nk bayar halili. pasal halili tau anwar tu no brain pasal halili penah bedah kepala hotak berjambul bang nuar . dia dapatui bang nuar NO BRAIN..kikikikiki. sebab tu dia keluar

Anonymous said...

tolong sikit...sapa kata utusan tak dak nombor ekor...cuba cek betul2..

Anonymous said...

the ends justify the means. rupanya masih ada golongan kononnya ulama sanggup melacurkan agama. what say u? hj hadi hipokrit!

-zayeed al-kudabutulli

Anonymous said...

NI SI ANON .4PM

BAK MI TUNJIK AKU UTUSAN KELUARAN MANA ADA NOMBOR EKOR...
AKU KUMPUI UTUSAN MALAYSIA DAH LAMA DAH. NAMPAK SANGAT HANG NI PENIPU BESAQ!!

TAK TAU LA KALAU HANG DO KATA TEKA BOLA UTUSAN MALAYSIA TU NOMBOR EKOR ! NAMPAK SANGAT BUDUH MACAM SI JUBUR KETUA HANGPA TU !!

ADIOS !!

Anonymous said...

Saudara Saudaraku Sekelian ...

Sudahlah ... Janganlah Bergaduh Sesama Sendiri... Tak Baik...

TAPI APAP APA PUN KITA TOLAK PAKATAN HARAM

HIDUP BN!!! LONG LIVE BN!!! JAHANAM SAMA ANWAR KUAT BERJUBUR

Bak kata Karpal Singh

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT !!!

SINGH PUN BOLEH ANWAR & GENG TOBAT LA !!! APALA BANGANG PUNYE PAKATAN HARAM !!!

zainalsamsudin said...

ini lah masanya pengundi ulu selangor membuat perhitogan yang bijak, guna akal dan janganlah terpengaruh dgn kelentong pakatan.kkk

Anonymous said...

MAMAT SEKOR TUH BACA UTUSAN MELAYU KER SURAT KABAR CINA.... TU LA SUKA MAIN NOMBOR SAMPAI LUPA SURAT KHABAR MANA ADA NOMBOR EKOR... BEBAL..

APA YANG PASTI SKRG SURVEY MENGATAKAN PELUANG BN
60 - 40... INSYAALLAH BN MENANG... PEGI MAMPUS PAKATAN RAKYAT. PR: PASTI REBAH... PUNAH RANAH..

McTheory said...

Salam Perjuangan!

Mc sudah listkan blog saudara di bloglist Mc. Bersama kita berjuang untuk Agama, Bangsa dan Tanah Air.

Anonymous said...

sila la baca paper yang no ekor tu wahai melayu yang beragama islam..sapa yang tuan punya paper tu..metro utusan berita harian...sapa yang baca paper tu..melayu..apa agenda masukan no ekor kat dalam tu..

menteri yang jaga paper kata apa?...apa peranan pada agama melalui paper..amal makruf dan amal mungkar...sila SILA SILA BELI

Anonymous said...

NI LAGI SORANG BANGANG !!! ANON 3.21PM

ORANG KATA UTUSAN MELAYU LA !!! OARNG ORANG DI ATAS SEMUA KATA UTUSAN MELAYU LA !!!

APA TAK RETI BACA KE !!! TULAH !!! MASUK BLOG TAK RETI BAGI SALAM !!! MAIN TERJAH !!! MACAM TUAN LU JUGAK !!! MAIN TERJAH BELAKANG ORANG JE !!!

NI MESTI BELAJA DENGAN ZAID 'JACK DANIELS' IBRAHIM NI.