Monday, December 5, 2011























Full article ... click PAShit LEBIH MERBAHAYA DARI MUNAFIQ & SYIAH




GWM pernah mengeluarkan dua artikel sebelum ini bagaimana Nik Aziz diangkat setinggi-tinggi darjatnya sehingga mencapai tahap klimaks, bergelar Nabi dan Keramat oleh juak-juak PAShit.



click ... TAKSUB TAHAP DEWATARAYA 1


click ... TAKSUB TAHAP DEWATARAYA 2



Punyalah melompat melepasi Tembok Besar Negeri China puak-puak ini sehingga ada yang sanggup melaknat dan mengkafirkan GWM dalam Facebook semata-mata kerana menerbitkan dua artikel ini ... fitnah katanya.

Ketaksuban puak-puak ini sebenarnya menjerumuskan diri mereka kepada sesat malah kufur akibat terlalu mendewakan pemimpin.

Dan artikel kali ini adalah pengakuan salah seorang yang pernah bertugas di Unit Penerbitan Urusetia Penerangan Kerajaan PAShit selama lapan tahun ... terpaksa melakukan pelbagai pembohongan untuk menaikkan imej Nik Aziz dan PAShit dimata rakyat Kelantan.

GWM tidak akan terkejut sama sekali jika saudara yang menggelarkan dirinya sebagai blogger Meli Kapak Jangak akan turut mendapat cacian dan makian dari PAShit secara keseluruhannya.

GWM mencabar Nik Aziz dan PAShit Kelantan untuk mengadakan sumpah mubahalah untuk menidakkan dakwaan saudara Meli Kapak Jangak ini ... kalau beranilah!




0 comments: