Thursday, December 8, 2011


Apek Guan Eng menerima hadiah cukup istimewa bagi meraikan harijadinya yang ke-51. Sebuah kek hitam dan empat replika kek najis untuk diraikan bersama-sama dengan kerajaan negeri DAPigs Pulau Pinang.

Betapa sayangnya rakyat pulau mutiara ini terhadap kepimpinan berhemah Apek Guan Eng. Ketelusan dan prihatinnya Apek Guan Eng kepada masyarakat Melayu, India Muslim dan masyarakat berketurunan India amat dihargai rakyat Pulau Pinang.



Bersusah payah gabungan badan NGO Pulau Pinang yang diketuai Mohamed Ghani Abd Jiman dan rakan-rakan menyediakan juadah istimewa sempena sambutan kelahiran Apek Guan Eng.


Seperti yang diucapkan Mohamed Ghani Abd Jiman ... "Orang lain tak boleh bagi hadiah ‘tahi manusia’, hadiah ini memang mempunyai nilai sentimental dia kerana dia buat Pulau ini macam ‘pulau tahi".

“Empat (‘tahi manusia’) ini DAP yang taja. Sesiapapun tak perlu tahu dan biar polis siasat. Kalau nak tahu, Guan Eng kena buat laporan polis,”


Cukup simbolik dan dalam maksudnya kata-kata Mohamed Ghani Abd Jiman, Ini macam Koh Tsu Koon pun jealous ...



So Apek Guan Eng, kasi try la empat pilihan kek najis ...

Kek Najis Sentimental 'Pulau Tahi' ...

Kek Najis memperingati kerajaan negeri DAPigs merobohkan berpuluh-puluh gerai milik orang Melayu ...

Kek Najis memperingati kerajaan negeri DAPigs merobohkan perkampungan milik orang Melayu ...

Kek Najis memperingati cauvinis DAPigs menghina masyarakat Melayu, India Muslim dan India ...



Pssstt ... Kek 'Raba Nenen' tak ada ke?


1 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Biar apa pun simbolik yang dihantar, biar selaut luas marahnya, yang hilang tetap hilang...maka yang penting jangan ia berulang untuk kali yang kedua kerana sebagai tanda kemantangan dalam berpolitik jangan pula bila dah jatuh baru nak terngadah..... walahualam