Thursday, December 8, 2011


Semakin jelas parti DAPigs adalah parti sadis yang mengamalkan perkauman (racism) yang cukup hebat. Pemimpin berketurunan India semakin diketepikan dan ditolak dari menjadi 'winnable candidate'.

Belum pernah berlaku dalam sejarah politik tanah air suatu parti yang sekaligus mempunyai 'WARLORDS' dan 'GODFATHER', ... nasib baik bukan GOBLOK!



Syeikhul Karpal Singh nyata semakin rimas dengan usaha bajingan 'WARLORDS' yang sudah melobi pemimpin tertentu untuk diangkat sebagai calon 'winnable candidate' DAPigs.



Timbalan Pengerusi DAPigs Pulau Pinang P Ramasamy, angin satu badan dengan karenah 'GODFATHER' yang mahu memutuskan agihan kerusi DAPigs untuk pilihanraya umum ke-13.



Mustahil Syeikhul Karpal Singh dan P Ramasamy jika pokok tidak bergoyang akibat ditiup angin kencang.

Anehnya puak-pual mata sepet berdiam diri dengan lolongan dan pekikan Syeikhul Karpal Singh dan P Ramasamy.

Pun begitu, Syeikhul Karpal Singh dan P Ramasamy hanya memberi kiasan 'makan dalam' kepada puak-puak mata sepet, terutamanya kepada 'WARLORDS' dan 'GODFATHER' aka 'BAPA ANGKAT'.







Yang pasti, puak-puak mata sepet DAPigs pastinya panas hati dengan keceluparan mulut Syeikhul Karpal Singh dan P Ramasamy mula menyebut 'WARLORDS' dan 'GODFATHER' terhadap parti DAPigs ...

Apakah Dr Chen Man Hin selaku 'GODFATHER' DAPigs hanya akan berdiam diri melihat keletah pemimpin yang pernah dibimbingnya mula menjentik dan menyepak parti sendiri dengan istilah kronisme!

Pssstt ... Fairy GodMother DAPigs tak ada ke?



0 comments: