Monday, April 19, 2010



Pada 18 April 2010 bertempat di Kuala Kubu Baharu, Crew Unit Media Wangsa Maju telah menyertai Ceramah Politik anjuran Pemuda UMNO Bahagian Hulu Selangor. Begitu ramai golongan muda pelbagai bangsa menyertai ceramah ini. Penceramah-penceramah yang hebat menggegarkan kawasan tersebut.

Penceramah2 yang terlibat kebanyakannya adalah bekas Pemimpin2 PKR termasuklah Bekas TKM1 Pulau Pinang, Saudara Fairus. Berikut merupakan antara ucapan PANAS dari penceramah2 pada malam tersebut.


KETUA PEMUDA MIC MALAYSIA, T.MOHAN
Beliau seorang pemimpin India yang hebat dan sewajarnya dijulang sebagai pejuang Malaysia kerana ucapan beliau begitu hebat mempertahankan pembinaan UiTM Cawangan Serendah yang mejoritinya menempatkan pelajar-pelajar yang majoritinya Melayu. Beliau yang juga merupakan sahabat karib calon, P.Kamalanathan mengutuk tindakan PKR yang memilih seorang calon yang tidak bermoral iaitu Zaid Kaki Mabuk. Malah P.Kamalanathan sendiri tidak pernah menyentuh arak mahupun wiski.


BEKAS AKTIVIS PKR HULU SELANGOR, CIKGU SIVAN.
Beliau yang dahulunya pejuang Anwar Ibrahim telah menyesal bersama Pengkhianat Negara ini dan membuat kenyataan terbuka bahawa Sang Manusia bernama Anwar ini seorang yang cakap tak serupa bikin. Anwar juga katanya telah mempergunakan Hindraf untuk menarik sokongan India. Setelah menang pada PRU 12, India semakin tersisih, seperti yang berlaku di Kg. Buah Pala.

BEKAS TIMB. KETUA MENTERI 1 PULAU PINANG, SAUDARA FAIRUS
Beliau menggelarkan Bekas Bos beliau sebagai Pelakon No.1 Malaysia. Beliau juga memberi amaran kepada Sang Makhluk Asing bernama Anwar supaya Jangan Menjolok Sarang Tebuan. Bekas ADUN Pulau Pinang ini juga membuat pengakuan bahawa memang wujud Fir'aun-Fir'aun di dalam PKR yang berperangai jijik menjatuhkan beberapa pemimpin PKR yang begitu lama berjuang di dalam parti. Tindakan Fir'aun2 ini begitu jijik kemaruk merebut jawatan dan membuang bulat2 orang2 lama di dalam PKR. Tidak pernah fikir untuk kepentingan rakyat.

KETUA PENERANGAN MCA PUSAT, WEE KA SIONG
Bersyukur dan berterima kasih kepada pejuang2 MCA terdahulu yang memilih untuk bersama BN. Kekalahan beberapa tempat pada PRU 12 adalah kerana fitnah dari pihak Pembangkang yang ketika itu kemaruk ke Putrajaya. Beliau berkata Anwar sebenarnya menipu orang Cina dengan menggunakan kaum ini untuk meraih undi dan batu loncatan beliau ke Putrajaya.

Beberapa penceramah2 lain yang turut memberi ucapan termasuklah Ketua UMNO Bhg. Seremban Datuk Ismail, Exco Pemuda UMNO Malaysia Lokman Noor Adam, Bekas Ketua Penerangan PKR Pusat Ruslan Kassim dan wakil Unit Pidato Pemuda UMNO Malaysia.

Inilah bukti perjuangan PKR sebenarnya hanya untuk kepentigan peribadi. Kemaruk nak jawatan dan ke Putrajaya. Sang Manusia Bernama Anwar dikatanya pejuang Negara. Sebenarnya Pejuang Liwat Negara. Zaid Ibrahim digelar jaguh Rakyat. Tapi sebenarnya hanya seorang Pemabuk Negara.

HIDUP BN... UNDILAH BARISAN NASIONAL...


Post by




1 comments:

Anonymous said...

sy benci kat zaid. dasar lompat parti. khianat BN. lgpun, dia korup jadi biarlah ko duk kat situ (PKR).
nyesal aku sokong dia dulu.