Sunday, April 25, 2010


25 April 2010 !!!

Tarikh keramat buat pengundi Hulu Selangor !!!

Suatu tarikh yang akan memastikan kemenangan mutlak untuk Barisan Nasional. Tarikh yang cukup digeruni oleh ANWAR IBRAHIM, ZAID IBRAHIM, KHALID IBRAHIM [ 3 BRAHIM'S COMMAND AND CONQUER - 3BC&C ], macam PC game plak !!!.

Mengapa tarikh ini begitu penting buat 3BC&C !!! Sekiranya Barisan Nasional beroleh kemenangan !!!

ANWAR IBRAHIM
Masalah serius buat beliau. Perlu menghadapi kes LIWAT pada 5 May 2010 dan berkemungkinan akan ditunda lagi. Karisma beliau punah ranah, hancur 'mukhlisin' serta sudah boleh tergolong didalam golongan AL MUNAFIQIN. Terpaksa mencari idea baru untuk Pilihanraya Kecil Parlimen Sibu. PKR Sarawak sudah digegarkan dengan pergaduhan sesama sendiri berkemungkinan kes keluar parti akan berlaku lagi walaupun DAP sudah mengesahkan akan bertanding kerusi tersebut.

Media Barat akan mengenakan tekanan ke atas beliau atas sikap 'TWO FACES' menghentam YAHUDI dihadapan tetapi melutut sembah dibelakang YAHUDI. Pasti ada 'Bashing' dari media barat atas kesilapan beliau mengaitkan APCO dan UMNO waima beliau juga mendapat dana dari organisasi tersebut. Good Luck MR ANWAR !!!

ZAID IBRAHIM
Kemelut yang dicetuskan beliau sebagai 'Little Napoleon' pasti akan memerangkap diri. AZMIN dan beberapa tokoh Melayu lain pasti akan mengadakan 'Smashing Party' kepada beliau. Sekalipun beliau merupakan 'Fund Raiser' untuk PKR dan akan mengendalikan kes ANWAR IBRAHIM, kedudukan beliau sudah terancam pada masa kini. Beliau pasti akan dijulang sebagai pemimpin yang telah menyebabkan PENIPU RAKYAT hilang satu kerusi Parlimen. Good Luck to you too !!!

KHALID IBRAHIM
Kedudukan beliau sebagai Menteri Besar Selangor sudah bergoncang. Angin sepoi sepoi bahasa sudah bertiup [ walaupun belum disahkan ] menyaksikan beliau akan digantikan oleh YB AZMIN. Kemelut yang dicetuskan beliau bermula dari kegagalan beliau menangani isu isu tempatan buat penduduk Selangor. Segala 'Ibu Janji' yang ditaburkan sejak PRU 12 dan masih tertunggak mengundang kemarahan rakyat jelata sehingga kini. YB .... Best of Luck to you !!! Good thing is ... you will lose your GAGAP title ... well at least !!!

Yang pasti, khas untuk para pengundi Hulu Selangor ... buatlah pilihan paling bijak, terjemahkan di dalam bentuk undi kerana ...

BN ADALAH PILIHAN PALING BIJAK !!!
BUAT DULU, KINI DAN SELAMA LAMANYA !!!

4 comments:

Anonymous said...

DOA DAN TERUS BERDOA... AGAR KEMENANGAN BERPIHAK PADA BN..

TOLAK PKR...

Anonymous said...

Insya Allah,

BN akan mencapai kemenangan.

Mengundi P Kalamanathan bukan bererti kita tunduk kepada orang kafir.

Mengundi P Kalamanathan bererti kita telah mengesahkan MELAYU kekal sebagai peneraju utama POLITIK TANAH AIR.

Sekaligus ISLAM masih dipertahankan walaupun telah DILACURKAN oleh ANWAR dan PAS.

PAS dah jadi LIBERAL sbb ikut ANWAR JAHANAM. Itulah akibat doa doa yang tertolak oleh ALLAH TAALA AZZAWAJALLA.

Mulut kata lain tapi zahir dan batin buat lain.

Anonymous said...

Gua yakin BN menang BRO !!! Gua punya instinct kuat giler. Kite tunggun jer pengumuman malam ni berapa banyak majoriti BN menang BRO !!!

ISLAM, MELAYU & ROCK and ROLL

Esperalzi said...

Undi lah BN! Apa pun kesilapan BN di masa lepas dan sekarang, anggaplah BN itu musibah kecil dan PR musibah besar!

Tolak ketiga2 IBRAHIMOWITZ! Anwar Ibrahimowitz, Khalid Ibrahimowitz dan Zaid Ibrahimowitz!

Say NO to the IBRAHIMOWITZES!