Thursday, April 29, 2010


DAP telah menukar slogan dari Malaysian Malaysia kepada Middle Malaysia. Namun, apakah relevannya kepada rakyat ... Umum tahu bahawa Lim Kit Siang dan Karpal Singh telah lama bertapak di dalam Parti Chauvinist sejak bermula dari peristiwa 13 Mei 1969. P Patto melepaskan air kencing dari atas lori dengan niat menghalau orang melayu dari kawasan bandar. Para Penyangak ini membuat banner atau sepanduk 'Orang Melayu Balik Kampung, Tanam Jagung' dan 'Orang Melayu Masuk Hutan Jadi Sakai'. Orang orang Melayu cukup marah dan tercabar dengan sifat kurang ajar para 'racist' ini.


'Ke mana kuah kalau tidak tumpah ke nasi'. Hal yang sama dilakukan oleh Lim Guan Eng dengan mengharamkan perarakan Maulidur Rasul. 'Baling Batu Sembunyi Tangan'. Di mulut berkata kepimpinan Sayidina Umar Al Khattab walhal dihati kepimpinan Benjamin Netanyahu dan Yitzhak Rabin. Memang licik anak Lim Kit Siang !!! Si kafir harbi ini tergamak berlagak alim dalam masa yang sama habis gerai orang Melayu dirobohkan di Pulau Pinang.


Sejujurnya, slogan Middle Malaysia adalah untuk menjadikan orang Cina bangsa dominan di Malaysia. Ironinya, idea Middle Malaysia dibuat di atas Tanah Melayu! Cuma penulis terfikir sejenak ... mungkin suatu hari nanti masjid pula diharamkan didirikan atau dirobohkan.

Kita ucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang menyokong dan mengundi DAP. Termasuk Parti Assabiyah baru, PAS, yang nyata menjadi barua mereka.

PITY ...


MELAYU ATAS PAGAR

0 comments: