Sunday, April 18, 2010

Berita TV1, TV3, Astro Awani jam 8.00 malam tadi mengesahkan bahawa Bekas Ketua AMK Shah Alam, Nor'isham Manap, timbalannya, Muhamad Ali Mukhtar, serta seorang ahli jawatankuasa AMK Shah Alam, Muhamad Nazri Mukhtar, dan empat ahli AMK Padang Jawa itu, bertindak keluar parti berikutan pemilihan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM sebagai calon pilihan raya kecil berkenaan jelas satu kebodohan ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM yang semakin rakus dan tidak memperdulikan suara akar umbi.


Norhisham Manap menegaskan REKOD MORAL beliau amat memalukan setiap orang Melayu dan Islam yang masih berpegang kepada akidah dan akhlak Islam.


Beliau yakin pemilihan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM itu adalah untuk menjaga kepentingan Anwar yang perlukan seorang bekas menteri dan peguam terkenal untuk menjadi benteng dan pembelanya di Parlimen dalam menghadapi kes liwatnya.


Pemilihan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM dikatakan hanya untuk menjaga kepentingan ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM kerana tidak masuk akal seorang calon BUKAN ANAK TEMPATAN selain dari GOLONGAN ELIT boleh menjadi wakil rakyat yang berkesan di Hulu Selangor.


"Kami sebenarnya mewakili ramai anak muda dalam AMK yang tidak berpuas hati dan kecewa dengan keputusan dan sikap ANWAR ' AL JUBURI' IBRAHIM ini. Namun, masih ramai yang PENGECUT untuk membuat keputusan keluar parti. "Kami menyeru kepada pemimpin serta ahli AMK yang lain yang kecewa dengan pemilihan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM untuk punyai keberanian berpegang pada prinsip perjuangan sebenar dan meninggalkan ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM dan PARTI KHIANAT RAKYAT yang sudah jauh menyimpang dan ikuti langkah kami untuk bertindak keluar dari PARTI KHIANAT RAKYAT," katanya.


Muhamad Ali, berkata ramai ahli AMK yang tidak berpuas hati dengan pencalonan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM termasuk ketua AMK Selangor Khairul Anuar Ahmad Zainudin. "Beliau (Khairul Anuar) menghantar sistem pesanan ringkas (SMS) kepada semua ketua AMK cabang di Selangor, meminta semua manghantar SMS kepada ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM, memintanya menilai semula pemilihan ZAID 'MAMBANG MABUK MINUM BRANDI' IBRAHIM itu dan mempertimbangkan rekod calon termasuk kesetiaannya kepada perjuangan parti, sebagai asas pemilihan," katanya

0 comments: