Monday, April 19, 2010

Bertempat di Dewan Cina Kuala Kubu Bharu, 15 April 2010, PENIPU RAKYATmengadakan ceramah sebelum penamaan calon pada 17 April 2010, dihadiri oleh pemimpin pemimpin besar PENIPU RAKYAT.

Ceramah diadakan bertujuan untuk menarik seberapa banyak undi orang orang Cina Tionghua agar SWING undi kepada PENIPU RAKYAT.


Bekas Menteri Kesihatan, Chua Jui Meng galak membandingkan Malaysia dengan Singapura dengan menyatakan pendapatan per kapita rakyat Singapura adalah 500% lebih tinggi dari rakyat di Malaysia.

(Agak mengelirukan kerana mengikut perangkaan tahun 2009 yang dikeluarkan oleh Bank Dunia -World Bank, pendapatan per kapita Malaysia adalah USD 3,311.76 dan Singapura pula USD 20,066.00. Jika 500% maka pendapatan per kapita Singapura sepatutnya adalah USD 1,655,880. SATU PEMBOHONGAN BESAR DILAKUKAN OLEH PENIPU RAKYAT. Mungkin kerana bakal pengundi adalah diluar kawasan bandar, maka mudah untuk mereka MENIPU RAKYAT)

Dewan Cina kelihatan begitu lengang sekali dengan kehadiran bakal bakal pengundi SWINGkepada PENIPU RAKYAT.


Tian Chua galak menyeru rakyat menolak UMNO & BN bagi menyelamatkan rakyat Malaysia.

(Setakat ini, rakyat di Malaysia masih lagi hidup dalam keadaan AMAN dan DAMAI secara keseluruhan walaupun dunia masih lagi bergelut dengan masalah kemelesetan ekonomi secara total. Syukur dipanjatkan kepada Allah Taala kerana Malaysia adalah negara pertama yang keluar dari masalah kemelesetan ekonomi walhal Singapura masih lagi bergelut untuk keluar dari kemelesetan ekonomi)

ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM dengan confident bercerita tentang
APCO, Rasuah dalam UMNO, kekayaan anak-anak Tun Mahathir, kes LIWATnya dan kes lompat ahli PKR.

(Seperti biasa ANWAR 'AL JUBURI' IBRAHIM akan melakukan FULL SPIN tentang masalah dan kemelut yang dihadapi oleh PENIPU RAKYAT dan PARTI KHIANAT RAKYAT. Ucapan beliau langsung tidak menyentuh apakah yang mampu dilakukan untuk RAKYAT MARHAEN.


UMWM dilaporkan bahawa kehadiran masyarakat Cina Tionghua hanya dalam anggaran 150 ke 200 orang sahaja. Selebihnya adalah kerusi KOSONG. (tidak diketahui jumlah kerusi yang disusun untuk ceramah hebat ini !!!)

Dilaporkan juga kehadiran pada ceramah hebat ini adalah WARGA WARGA TUA untuk menarik undi bagi PENIPU RAKYAT.

Secara relatifnya, rakyat sudah MUAK dan JELAK dengan PENIPU RAKYAT. PENIPU RAKYAT hanya mampu membuat ceramah tanpa memperlihatkan apakah keutamaan yang perlu diberi perhatian kepada rakyat. TIDAK ADA SATU PUN JANJI JANJI YANG DIPERKATAKAN kepada rakyat atau mungkin atas sebab JANJI JANJI LAMA PRU12 MASIH TERTUNGGAK SEHINGGA KE HARI INI. (Play Safe)

PENIPU RAKYAT juga gagal memperlihatkan perkembangan prasarana dan ekonomi untuk masyarakat yang dahagakan pembangunan.

Tidak hairanlah mengapa KEHADIRAN BAKAL PENGUNDI SWING ini amat memalukanPENIPU RAKYAT.

TENAT MEMANG TENAT.

INFORMASI DAN FOTO : EHSAN DARI MINAQ_JINGGO


1 comments:

Tinta Emas said...

rakyat dah jelak dengan sikap mereka. yang nampak ramai menyokongpun cuma penyokong tegar. ataupun penyokong berbayar hehehe