Friday, August 30, 2013





sumber : TUKAR TIUB

Malam ini Hishamuddin Rais menjanjikan sekali lagi satu perhimpunan haram besar-besaran di Dataran Merdeka. BAPOK TUA ini akan mengajar anak-anak muda untuk menyerap roh dan semangat komunisme, sosialisme yang menolak agama.

Malam yang sepatutnya menjadi iktibar kepada rakyat betapa perit dan jerih dalam menuntut kemerdekaan akan DILACURKAN sekali lagi dengan desakan menukar bendera Jalur Gemilang kepada bendera puak-puak berhaluan kiri termasuklah Parti Komunis Malaysia sebelum Merdeka satu ketika dahulu.


Malam yang seharusnya diingati dengan menyambut semangat kemerdekaan bakal bertukar menjadi medan untuk membangkitkan semangat sosialis dan komunis di dalam jiwa generasi muda.

Percayalah ...

Gerombolan-gerombolan anak didik penganut fahaman sosialis dan komunis ini pasti akan melakukan onar dan pesta khianat pada lewat malam ini.

Apakah rakyat akan sekali lagi disajikan dengan perbuatan liar dan biadab anak-anak muda mengoyak dan memijak gambar Perdana Menteri?


Malam ini juga bakal menyaksikan anak-anak muda dibangkitkan dengan semangat anti nasionalisme. Inilah yang cuba diterapkan kembali oleh BAPOK TUA.

Perlukah rakyat Malaysia masih lagi mahu berdiam diri dengan anasir subversif yang cuba ditanam ke dalam jiwa anak-anak muda ini.

Rakyat tidak perlu lagi dipertontonkan dengan adegan BAPOK TUA yang MELACURKAN anak-anak muda, demi mencari publisiti murahan yang menjijikkan.

PDRM, sila ambil serius perkara ini ...



6 comments:

Anonymous said...

TANGKAP, JANGAN TAK TANGKAP.

Anonymous said...

tangkap jer manusia banggang ni myusahkn negara jerr klu dia ada..org nk negara harmoni dia plk nk mngajar ank muda huru hara kn negara..klu dpn muka aku dia ni melintas kompom aku ludah muka dia

Anonymous said...

bapok tua bangka kepala taik.

Anonymous said...

Kalau kat Barat pun tak ada golongan pembangkang akan begitu KURANG AJAQ mcm KURAP-KURAP BERNANAH DAPBANGKAI/PKR ini - apalagi dari bangsa PENDATANG contohnya pendtg-pendatang Cina yg. ASALNYA, dibawa Inggeris-Zionis laknat ke TANAH MELAYU PUSAKA nenek moyang kita ini!

Saya syaki si PENGKHIANAT-PENGKHIANAT dari DAPBANGKAI/PKR ini sebenarnya cuba menipu, kononnya mereka memperjuangkan simbol bendera Persatuan Kesatuan Melayu Muda (KMM) iaitu Sang Saka Malaya (SSM), utk. menentang pemerintahan UMNO.

Tapi, di syaki, logo bintang lima penjuru pada bendera SSM ini sudah menjadi simbol bintang agama KRISTIAN ZIONIS DAPBANGKAI/PKR, utk. MENENTANG/MENCABAR/MENGHINA/MENGGERTAK Islam/umatnya, kedaulatan Negara, Hari Kemerdekaan, pejuang-pejuang Kemerdekaan Islam/Melayu dan kuasa pemerintahan Islam/Melayu melalui pemimpin Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan PDRM kita, yg. dilambangkan oleh Bendera Jalur Gemilang Malaysia kita (lihat di http://pmr.penerangan.gov.my/index.php/maklumat-kenegaraan/194-bendera-malaysia.html) dan juga Bendera Sang Saka Biru PDRM kita (lihat di http://www.sabahrmp.gov.my/mengenai_kami/mengenai_logo.html ). Jadi ini disyaki merupakan ANCAMAN TERORISMA utk.menjatuhkan Islam/umatnya, termasuk Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan polis kita. Juga utk. MENGHASUT umat Islam/Melayu Indonesia, termasuk yg. sudah menjadi rakyat Malaysia, utk. menyokong pembangkang PR, di mana puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR sedang mempergunakan PAS, melalui sejarah anti-penjajahan Inggeris KMM dahulu yg. ingin menggabungkan Malaysia dan Indonesia, di samping menjatuhkan Raja-Raja Melayu. Lihat juga T-shirt yg. ada dipakai penyokong puak PENGGANASDAPBANGKAI/PKR ini, dgn. gambar satu bintang lima penjuru yg. besar. Tapi, saya hairan mengapa gambar bintang-bintang lima penjuru ini boleh pula timbul dlm. Portal Kem. Pertahanan di http://www.mod.gov.my/ , di bawah nama MinDef– ini harus diSIASAT segera!

Dan lambang bintang agama Kristian ini sudah menjadi logo rasmi EVANGELIS Star, sebab itu disyaki mengapa the Star sengaja meletakkan gambar Masjid (yang kecil pula itu) untuk melambangkan Hari Raya dan Bendera Jalur Gemilang tercinta kita, di bawah logo bintang Kristian mereka.

Bintang LIMA penjuru dlm. agama Kristian, (lambang bintang Zionis pula, enam penjuru) adalah melambangkan tuhan agama Kristian, iaitu Jesus, jelmaan tuhan mereka dlm bentuk “son of god”, serta kelahiran asal Jesus dan kepulangannya ke bumi di masa hadapan. Maka, Jesus sebagai "morning star" melambangkan cahaya tuhan mereka ke bumi ini (agama Yahudi pula sudah dilambangkan oleh bintang yg. direka Yahudi Zionis, "star of david", yg. melambangkan ketuanan Yahudi Zionis/Israel, walaupun tidak wujud dlm. sejarah Yahudi yg. asal)

Maka saya juga berharap pihak JAWI/JAKIM dan KDN akan menyiasat hal bendera Sang Saka Malaya, dan juga penghinaan Evangelis Star, ini dengan segera. Dan sekiranya akhbar the Star adalah akhbar Kristian, mereka mesti mengumumkannya secara terbuka, supaya umat Islam, terutamanya jenerasi muda Islam/Melayu yg. dari golongan `bijak-pandai‘, akan lebih berhati jika membaca akhbar ini, iaitu degan tujuan memantau akhbar ini. Kerana mesej agama Kristian akhbar ini adalah tersembunyi dgn. cara yang amat halus tetapi amat merbahaya kepada Islam/umatnya di bumi pusaka Islam kita ini.

Juga, ANCAMAN TERORISMA kepada Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu, pemimipin UMNO dan polis Islam/Melayu kita, disyaki melalu simbol bendera Sang Saka Malaya ini oleh puak Kristian Zionis DAPBANGKAI/PKR, amatlah BAHAYA sekali! Maka, JAWI/JAKIM dan KDN serta PDRM, mesti bertindak segera utk. MENGHARAMKAN terus bendera Sang Saka Malaya dan mana-mana perhimpunan yg. meyokongnya, dan mana-mana kegiatan yg. MENGHINA Bendera Jalur Gemilang tercinta kita.

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

JAKA said...

Syiah adalah doctrine dajjal akihrzaman. Mereka membenci sunni paling hebat dlm sejarah kemanusiaan.

Wajib tolak syiah. Jgn jadi bodoh mcm mat sabu HISHAMUDIN RAIS ust ghani samsudin dntokguru sorang lg tu yg buta hati dr melihat kekejaman tgn syiah Syria dn masih bermain2 dgn teori bodoh bashar mesti dipertahankan kerana dia musuh Israel n US.

syiah alat US utk bunuh umat Islam. US galakkan syiah dimana ade sunni. syiah bukan mazhab Islam, mereka agama dajjal laknatullah yg dibela US. mereka yg sokong kezaliman syiah akan duduk sama dgn mereka dlm neraka.

US memang jhat tp tgn yg bunuh umat Islam ialah tangan syiah! PAS mesti dibersihkan dpd syiah. Pemimpin yg sokong bashar n iran mesti dijatuhkan dlm Muktamar akan dtg.

Episod perang akhirzaman telah bermula. syiah sedang meratah umat islam arab dn berniat takluk timur tengah Kabaah utk bongkar kubur sahabt. hanya org yg buta hati yg masih anggap syiah baik tp semua perancangan Amerika yahudi. Syiah tu sendiri adalah dpd yahudi Dollah Saba laknatullah.

Sedarlah Umat Islam kita sedang berhadapan Dajjal yg didokong yahudi Zionist. Kalau benar syiah iran pembela Islam MEREKA TIDAK AKAN SEMBELIH KANAK2 DAN WANITA SUNNI. syiah bkn pengikut Muhammad saw tapi dajjal yg menyamar topeng Islam

Kalau benar PAS berjuang utk Islam, maka akhirat itu matlamatnya, bkn semata2 menang dunia dgn sekongkol dgn kafir syiah dajjal sepupu amerika.

Demi akidah dn nyawa umat Islam; PAS tidak penting, hjhadi tidak penting, menang dgn bantuan iran tk penting.. yg penting akidah benar dn menolak zindiq n kafir bertopeng Islam biarpun kita seorang diri dn kalah dlm perjuangan.

Ingat! syiah masa lemah bertakiyah, bila kuat umat Islam akan disembelih. mcm gula dlm badan, Nampak sedap rasa manis tp bila lebih kena potong kaki kencing manis.

Kalau sygkan Islam, Nabi saw dan akidah, kalau takut ke neraka bersama syiah, tolak syiah habis2an. Yg dh bahlul ikut syiah mesti dipulihkan.

njah50 said...

Jangan bagi muka lagi kepada mereka-mereka ini. Sumbat sahaja dalam penjara.