Thursday, August 15, 2013



Barangkali sudah tidak ada lagi filem MELAYU yang boleh dibantu oleh syarikat milik HERO MELAYU untuk ditayangkan kepada penonton setia. Jika benar sekalipun mahu menunjukkan sikap keterbukaan, apakah sudah tidak ada lagikah filem arahan dan produksi MELAYU lain yang boleh dimasukkan ke dalam slot tayangan.

Puas juga difikirkan rasional tindakan syarikat milik HERO MELAYU memberikan slot tayangan filem kedua arahan SI CINA NAMEWEE BABI kepada umum pada 19 Ogos 2013, jam 10.00 malam.

Sudah terlalu BUTAkah mata syarikat milik HERO MELAYU untuk memberikan laluan kepada filem CINA BABI CHAUVINIST ini ? ...

Tidak terfikirkah dalam minda pengurusan syarikat milik HERO MELAYU bahawasanya CINA BABI CHAUVINIST ini cukup memberikan impak dalam 'menterbalikkan' undi Barisan Nasional sewaktu Pilihan Raya Umum ke-13.


Jika benar sekalipun syarikat milik HERO MELAYU ini mahu menunjukkan sikap keterbukaan dalam memberikan laluan kepada filem keluaran CINA, ini bukanlah satu keputusan yang cerdik dan tepat.

Syabas kita ucapkan kepada HERO-HERO MELAYU yang masih belum mahu belajar dari kesilapan, kealpaan dan kebodohan.

Punyalah BANYAK filem-filem arahan MELAYU yang masih boleh dibantu jika dilihat kepada kutipan wang ringgit yang agak suram sewaktu ditayangkan di pagawam, filem arahan CINA BABI CHAUVINIST yang telah mengutip RM3.45 juta ini masih menjadi pilihan syarikat milik HERO MELAYU.


sumber : FINAS



Barangkali juga pengurusan syarikat milik HERO MELAYU tidak pernah belajar dari sikap rasis CINA BABI CHAUVINIST ini terhadap MELAYU-ISLAM.





Api kemarahan orang MELAYU terhadap CINA BABI CHAUVINIST ini bukan baru. Sejak dari video klip Negarakuku, CINA BABI CHAUVINIST ini sudah menjadi kemarahan orang MLAYU. Tambahan, sikap prejudis DAP yang membela ibarat menyindir orang MELAYU yang dianggap kolot.

Keberanian Utusan Malaysia untuk menulis komentar perihal filem berdasarkan penilaian jujur kerana kesedaran orang MELAYU terhadap senario politik melayu yang serba masalah. Bercakap mengenai bangsa akan dilabel sebagai RASIS atau perkauman.

Harus diteliti maksud tersirat dalam video ini. Menghentam Utusan Malaysia seolah-olah Namewee ajak orang MELAYU berentap bergaduh sebagai anak jantan.

Kata-kata kesat yang berjela-jela ibarat MENCIBAIKAN ORANG MELAYU dan mahu seluruh dunia tahu akan sikap kolot orang MELAYU.


CINA BABI CHAUVINIST ini pernah hina MELAYU-ISLAM ...
CINA BABI CHAUVINIST ini pernah hina cikgu berketurunan MELAYU ...
CINA BABI CHAUVINIST ini pernah menghina dua orang Menteri MELAYU ...
Pun masih ada MELAYU yang masih sedang tidur lena diulit mimpi ...

Hebat bukan syarikat milik HERO MELAYU ini ...



11 comments:

Anonymous said...

Admin tolong sebar bertalu-talu tanpa jemu, "Melayu sudah bosan dan tidak akan lagi membiarkan orng melayu yang lembik, liberal, dan tak berguna memimpin dan berada di posisi yang penting di semua sektor penting tanah air melayu ini! Kerana merekalah cina sudah melampau dan kurang ajar!" KIta lancarkan setiap masa dan hari info sehingga pihak pemimpin mengambil tindakan menukar semua ketua jabatan atau pemimpin yang pengecut....atau kita akan bergerak mengambil tinadakan sendiri!"

celana biru said...

Apakah Melayu-melayu yang liberal konon mahu.
Jangan menyesal di kemudian hari.
Babi!

Anonymous said...

HAHAHAH ,,,MELAYU MELAYU....MANA MARUAH MU

Anonymous said...

Melayu mudah lupa. Beri sikit RM pasti sokong orang kafir. Kita lupa Melaka hilang Raja kerana siKitol. Hilang sikit kuasa raja baru baru ini pun kerana siParia di JB. Awasi keliling kita kerana semasa kekecohan 13 Mei dulu mereka ambil kesempatan ; Melayu - Cina gaduh. Keling hasut.

CyWar Putrajaya said...

Salam... Terima kasih kerana sudi menyebarkan maklumat ini...Diharap menteri berkenaan tak tido...

Pakcu Rantau Panjang said...

Pakcu nak tambah sikit bab budak Cina ni. Kalu cakap banyak-banyak pun tak guna..wak perabih air liur je..

Yang penting tanya diri, renung sendiri siapa sebenarnya yang memberi laluan mudah untuk budak Cina ni kutuk Melayu dan "musnahkan" lagu Negaraku...dan apakah masih mempunyai hati dan perasaan??????

Anonymous said...

jangan tonton tv3 waktu penayangannya...boikot....hebahkan pada kengkawan

Anonymous said...

Sokong dia sama mcm dia, patut diberi ilmu halus mcm P. BALA....

Anonymous said...

siapa2 tahu address die...tolong komen disini ok...die dh lme hidup tu..

Anonymous said...

lol,diamlah.Semua cakap banyak.

Anonymous said...

Namewee bukan suka suka tiu lu orang. Sapa yang mula cetuskan racist statement dulu?