Sunday, August 25, 2013




https://www.facebook.com/kapitalis.bangsat?fref=ts



Rakyat telah dikejutkan sebelum ini dengan seorang pentaksub PAS yang sudah berkira-berkira mahu MENGHAPUSKAN INSTITUSI SULTAN DAN RAJA menjelang tahun 2030, seperti yang telah dilaporkan DI SINI.

Kita yakin GERAKAN TERANCANG ini tidak hanya tertumpu kepada individu pentaksub PAS ini sahaja, malah gerakan MENGHAPUSKAN INSTITUSI SULTAN DAN RAJA ini dijalankan secara sistematik dengan melakukan 'character assasination' terhadap para Sultan.

Kita cukup yakin gerakan anarki ini telah lama dicetuskan oleh pembangkang yang berselindung disebalik percambahan kewujudan laman sosial secara jelas menghina INSTITUSI SULTAN DAN RAJA Melayu.

Puak-puak ini sudah semakin berani, tanpa berselindung, melakukan penghinaan dan cercaan terhadap INSTITUSI SULTAN DAN RAJA Melayu.



7 comments:

Lesung Besi said...

kebanyakan negeri dimalaysia ini ada Sultan dan ada Raja.. Kalau dia tak nak ada sultan lebih baik dia keluar aja dari Malaysia nie.

Anonymous said...

Memang jahat betul si DAJAL 'regimen' anarki ini disyaki dibayar ejen Barat-Israel (dan sekutu mereka dari PAP-DAPigs/PKR), utk menjatuhkan dan menghina kuasa YAM Raja-Raja Melayu, sbg. Ketua Agama Islam. Jadi hancurlah Islam sbg. agama PERSEKUTUAN dan Malaysia sbg. NEGARA ISLAM! Dan dgn. menggunakan gelaran Tentera kita iaitu ‘Regimen’ , maka ia juga MENGHINA ATM dan juga mengistiharkan PERANG ke atas Malaysia!

Jadi ini mengancam KESELAMATAN Islam/umatnya termasuk Raja-Raja Melayu dan tentera kita, dan KEDAULATAN sistem Raja Berperlembagaan Tanah Melayu PUSAKA kita ini, warisan dan korban berzaman nenek moyang kita dari sebelum dijajah British-Zionis lagi. Kalau kat Thailand, mingkin HILANG KEPALA si penghina Raja dia. KDN kena tangkap sebab kumpulan anarki ini juga menghasut ke arah PENDERHAKAAN GANAS ke atas YAM Tuanku-Tuanku Sultan kita dan tentera kita! Patutnya KDN meyiasat bawah undang-undang TERORISMA!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Melayu Islam said...

Jika terhapusnya kuasa Sultan yg mengetuai angkatan tentera, kuasa pengimbang dalaman atau benteng kedamaian di Tanah Melayu akan terhapus. Negara Malaysia akan terdedah kepada sejuta ancaman. Sultan berada di atas orang-orang politik yg berkepentingan dan sanggup diperalatkan oleh musuh2 luar. Semua kekuatan yang menjadi tonggak Islam di Tanah Melayu sedang di henggot satu persatu. Orang Melayu jgn berterusan Cinta Dunia dan Takut Mati. Sebab itulah orang Melayu dikeronyok .Kembalilah kepada Allah dan Rasul. Allah pembela orang2 yg bertaqwa.

Anonymous said...

Nak tunjuk keberanian yang tak bertempat dan kebiadapan, konon berani tapi tutup muka macam penyamun, pakai nama samaran. Berani taik kucing. Kalau berani benar tak payahlah tutup muka,jangan pakai nama samaran, buka penutup muka, ambil gambar sekor-sekor size passport letak dalam FB dan letak nama sendiri, kalau boleh dengan nama bapak kau sekali biar orang tahu siapa kau, kalau berani benar dan mudah untuk jadi masyur letak no IC dan kalau berani lagi letak no HP. Hello Bro yang teramat kurang ajar, kau tak payahlah nak gertak nak tunggu-tunggu, pergi jelah jumpa kalau berani benar, tu baru nama anak jantan, kalau setakat cakap/tulis berdegar-degar lebih baik korang jalan kaki di causeway JB - Singapare sampai tengah2 ikat batu dihujung tali dan hujung kaki korang, lepas tu terjun kedalam Selat, Malaysia tak rugipun kalau kau tak ada di Malaysia. Jangan sekali-kali menghina Raja-Raja Melayu. ALLAH lindungilah Raja-Raja Melayu. DAULAT TUANKU.

Anonymous said...

Regimen anarki ni beranak dulu keluar ikut dubur

Anonymous said...

Azeez Rahim dikatakan mengatur 'kroni-kroni' untuk diberikan jawatan kanan dalam PMO , betul ke ? Ini adalah maklumat dari email yang dikirim pada sorang blogger PAS di link http://penyokongpas.wordpress.com/ , blogger Jom Tolak Azeez Rahim dalam artikel terbaru pun dah pick-up di link http://no2azeezrahim.blogspot.com/2013/08/berikut-adalah-artikel-yang-diambil.html , alam artikel tersebut menunjukkan bagaimana Azeez guna pengaruh beliau yang rapat dengan PM untuk menyusun kroni-kroni supaya diberikan tempat atau jawatan kanan dalam JPM/PMO . Sibuk jaga urusan PMO yang tak ada kaitan dengan diri sendiri , mungkin cari peluang nak menyakau ? Tak puas ke dapat tempat di Tabung Haji tu ? Turun lah Azeez Rahim sebagai pengerusi Tabung Haji , lu memang tak layak ! Tinggalkan dunia politik, buat bisness betul-betul , jangan nak guna pengaruh dalam politik ja .. harap kaki sakau yang pandai berlakon ni diberikan hidayah untuk letakkan jawatan , jangan sampai gambar video tersebar

Anonymous said...

Apa ke hal pulak ni, melencong dari tajuk. Sekurang-kurangnya dia tak tunjukkan sifat kurang ajar dan menghina SULTAN-SULATN MELAYU.