Tuesday, August 6, 2013

CHINESE SUPREMACY sudah semakin BERANI UGUT secara terbuka jika mahukan undi dan sokongan. Jika tidak BN CONFIRMED KALAH PRU-14.



Rakaman video yang cukup mudah difahami ini asalnya hanya berkisar mengenai prosedur biasa serbuan yang dilakukan oleh anggota pasukan keselamatan, tidak kira sama ada anggota polis mahupun pihak berkuasa tempatan.

Sudah menjadi lumrah jika sesuatu laporan hasil siasatan yang diterima, pasti anggota pasukan keselamatan akan menjalankan operasi dan serbuan di premis-premis yang disyakimenjalankan aktiviti haram.

Namun begitu prosedur biasa dalam satu serbuan yang dilakukan di kelab malam di Damansara Utama bertukar menjadi medan UGUTAN bangsa yang tidak tahu mengenang budi. Lebih manis lagi dibahasakan sebagai CHINESE SUPREMACY.

Cukup jelas CHINESE SUPREMACY menggunakan perkataan 'kuasa rakyat' dalam melakukan provokasi terhadap anggota penguatkuasa. Sememangnya cukup sinonim perkataan 'kuasa rakyat' inilah yang sering digunakan dan diterapkan PEMBANGKANG di negara ini agar rakyat bebas melanggar peruntukan undang-undang dan menjadi liar.

Rakaman video ini juga dengan jelas menunjukkan bagaimana CHINESE SUPREMACY ini menghina dan memaki hamun pihak berkuasa yang sedang menjalankan tugas dan kewajipan. Lihatlah betapa biadabnya CHINESE SUPREMACY ini terhadap pihak berkuasa.

1) Who The Fuck You All?
2) License Used ... All Fucking To Job
3) CONFIRMED BN KALAH ( untuk PRU-14 )
4) You Buat Macam Ni Aaa ... CONFIRMED BN KALAH ( untuk PRU-14 )
5) Langsi Some More ?
6) Saya Tak Da Hal La!
7) PUKIMAK ...
8) Gari Saya Apa ? Haa ... Lu Gari Saya Apa?
9) Hei, Saya RAKYAT (hendak menunjukkan tidak bersalah)

Jika pihak berkuatkuasa menjalankan kewajipan dalam serbuan yang dilakukan, apa perlu CHINESE SUPREMACY ini berani UGUT Barisan Nasional (BN) akan kalah ? Mengapa BN dipersalahkan ? Apa salah BN dalam perihal serbuan ini ?

CHINESE SUPREMACY sudah semakin BERANI UGUT secara terbuka jika mahukan undi dan sokongan dari bangsa yang tidak tahu mengenang budi ini, jika tidak BN CONFIRMED KALAH PRU-14.

Semakin jelas TSUNAMI CINA dan CHINESE SUPREMACY ini akan tetap berterusan sehingga ke Pilihan Raya Umum ke-14 kelak.

MARK MY WORDS ...



Kiasu dan rasisnya puak-puak CHINESE SUPREMACY ini bukanlah sesuatu dibuat-dibuat ...



Rasis puak-puak CHINESE SUPREMACY ini tidak tertumpu kepada soal bangsa, jauh melangkaui batas kepercayaan dan agama yang dianuti orang MELAYU. Rasisnya puak-puak CHINESE SUPREMACY ini saling tidak tumpah seperti bangsa YAHUDI, yang tetap mempercayai mereka adalah bangsa pilihan Tuhan.

Namun begitu masih ramai orang MELAYU masih belum belajar dengan sifat kiasu dan betapa rasisnya puak-puak CHINESE SUPREMACY ini. Masih juga ada dikalangan orang MELAYU yang begitu galak untuk menjadi HERO MELAYU tetapi dari sudut yang songsang dan menyongsangkan.

Orang MELAYU masih lagi sifat tulus mulus budi pekertinya mahu memujuk puak-puak CHINESE SUPREMACY ini. Barangkali RAJUK puak-puak CHINESE SUPREMACY boleh dilembutkan dengan pelbagai imbuhan dan ganjaran yang ditawarkan.


Orang MELAYU masih lagi dengan sifat 'Hidung Tak Mancung, Pipi Tersorong-Sorong'. Orang MELAYU masih lagi selesa dengan perwatakan bahawa dirinya cukup mudah diperbodohkan dan diperkotak-katikkan oleh puak-puak CHINESE SUPREMACY ini.

Orang MELAYU masih gagal memahami dengan mendalam puisi Agung Sasterawan Negara, Usman Awang ...

Melayu itu orang yang bijaksana
Nakalnya bersulam jenaka
Budi bahasanya tidak terkira
Kurang ajarnya tetap santun
Jika menipu pun masih bersopan
Bila mengampu bijak beralas tangan.

Melayu itu berani jika bersalah
Kecut takut kerana benar,
Janji simpan di perut
Selalu pecah di mulut,
Biar mati adat
Jangan mati anak.

Melayu di tanah Semenanjung luas maknanya:
Jawa itu Melayu, Bugis itu Melayu
Banjar juga disebut Melayu,
Minangkabau memang Melayu,
Keturunan Acheh adalah Melayu,
Jakun dan Sakai asli Melayu,
Arab dan Pakistani, semua Melayu
Mamak dan Malbari serap ke Melayu
Malah mua'alaf bertakrif Melayu
(Setelah disunat anunya itu)

Dalam sejarahnya
Melayu itu pengembara lautan
Melorongkan jalur sejarah zaman
Begitu luas daerah sempadan
Sayangnya kini segala kehilangan

Melayu itu kaya falsafahnya
Kias kata bidal pusaka
Akar budi bersulamkan daya
Gedung akal laut bicara

Malangnya Melayu itu kuat bersorak
Terlalu ghairah pesta temasya
Sedangkan kampung telah tergadai
Sawah sejalur tinggal sejengkal
tanah sebidang mudah terjual

Meski telah memiliki telaga
Tangan masih memegang tali
Sedang orang mencapai timba.
Berbuahlah pisang tiga kali
Melayu itu masih bermimpi

Walaupun sudah mengenal universiti
Masih berdagang di rumah sendiri.
Berkelahi cara Melayu
Menikam dengan pantun
Menyanggah dengan senyum
Marahnya dengan diam
Merendah bukan menyembah
Meninggi bukan melonjak.

Watak Melayu menolak permusuhan
Setia dan sabar tiada sempadan
Tapi jika marah tak nampak telinga
Musuh dicari ke lubang cacing
Tak dapat tanduk telinga dijinjing
Maruah dan agama dihina jangan
Hebat amuknya tak kenal lawan

Berdamai cara Melayu indah sekali
Silaturrahim hati yang murni
Maaf diungkap senantiasa bersahut
Tangan diulur sentiasa bersambut
Luka pun tidak lagi berparut

Baiknya hati Melayu itu tak terbandingkan
Segala yang ada sanggup diberikan
Sehingga tercipta sebuah kiasan:
"Dagang lalu nasi ditanakkan
Suami pulang lapar tak makan
Kera di hutan disusu-susukan
Anak di pangkuan mati kebuluran"

Bagaimanakah Melayu abad dua puluh satu
Masihkan tunduk tersipu-sipu?
Jangan takut melanggar pantang
Jika pantang menghalang kemajuan;
Jangan segan menentang larangan
Jika yakin kepada kebenaran;
Jangan malu mengucapkan keyakinan
Jika percaya kepada keadilan.

Jadilah bangsa yang bijaksana
Memegang tali memegang timba
Memiliki ekonomi mencipta budaya
Menjadi tuan di negara Merdeka "



Buatlah apa sekalipun untuk puak-puak CHINESE SUPREMACY ini. Penuhilah semua tuntutan puak-puak CHINESE SUPREMACY ini ... EKONOMI, PENDIDIKAN, PELUANG SAMA RATA ?

Dalam kepala mereka telah ditanam sejak dari awal lagi POLITIK EKSTRIM dan PERKAUMAN, yang penuh dengan SANDIWARA OPERA CINA LAPUK. Tangan kanan dihadapan BERJABAT, namun tangan kiri dibelakang CUKUP BEJAT.

Mereka ini CUKUP LAYAK bergaul dan bercampur dengan golongan EKSTRIM SONGSANG dalam pembangkang.

Persoalannya ... Masih Ada Lagikah HERO MELAYU UMNO Mahu PAYUNG Kiasu Dan Chauvinis ?



17 comments:

Anonymous said...

Terbalik tu..."biar mati anak jangan mati adat" -_-

Anonymous said...

Selagi ada PM bernama Ah Jib Gor ,selagi itulah puak cinabeng akan besar kepala.

Anonymous said...

Sikap dendam ada dalam hati semua manusia.

Contohnya, bangsa Yahudins berdendam apabila diholokaustkan oleh bangsa Aryan.

Namun, perasaan dendam Yahudins terhadap Aryan tidak mampu dibalas pada Aryans (sasaran primer).

Alternatifnya, dendam Yahudins pada Aryans telah dihalakan kepada bangsa lain (Palestin).

Kiasubeng juga ada perasaan dendam apabila mereka dikongkong selama beberapa abad bawah Bangsa Monggoloids dan para Feudalis.

Kongkongan terlalu yg dialami kiasubeng membuatkan jiwa mereka meronta-ronta untuk diberikan kebebasan.

Cumanya, persoalan yg timbul ialah berapa banyak kebebasan yang dimahukan dan siapa pula yang mampu memberikan kebebasan berkenaan?

Apapun jawapannya, satu yang pasti ialah dua negara ini tidak mampu memberikan kebebasan itu:

1. pemerintah Tembok Besar dan

2. pemerintah titik merah di seberang tambak Johor.

Anonymous said...



97% undi cinabeng pegi pada DAP pun lu org tak boleh menang

lagi mau ugut?

hey apek...mari sini isap wa punyer lancau

Anonymous said...

masalahnya ...
ah jib ngok ...
er ah jib gong ...
tetap berminat mahu main gong cina ...
faham maksud hamba ...

Raz Lancelot said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir Batin daripada Admin Blog Malaysia Heaven. Semoga Aidilfitri ini membawa seribu rahmat buat kita semua.

salim hasan said...

AKU CUKUP MENGHARGAI JASA BEKAS PM TUN RAZAK DAN TUN HUSEIN ON,TAPI SAYANG PUTERA KEDUA DUA PM INI TIDAK MENGIKUTI JEJAK MERKA.YANG MEMBUAT KAN PUAK PUAK CInaBAI NI BESAR KEPALA TAK LAIN DAN TAK BUKAN DUA ORANG SEPUPU SEPAPAT NI LER.

Anonymous said...

sistem dua parti di AS telah sampai peringkat matang.

pada tahap matang, pihak pelanggar undang-undang, pengganas dan penjenayah tidak layak menagih simpati dari kedua-dua pihak.

atas sebab itu pelanggar undang2, penjenayah dan pengganas tak boleh angkat muka apatah lagi besar kepala.

keadaan sama tidak ujud di negara yg mana sistem dua parti masih di peringkat tunasan.

pada peringkat tunasan (pra matang), pihak pelanggar undang-undang, penjenayah dan pengganas tetap dikira sebagai sumber undi yang harus diambil kira meskipun dari segi moral dipertikaikan.

dalam keadaan kegelojohan menguasai diri, dan apabila matlamat halalkan cara, jangan kehairanan kalau paparan lebih hodoh dari itu akan muncul selepas ini.

Anonymous said...

kalau dah ganti pm ahjib gor lu ingat pm baru x jadi hero cina ka?? mimpiiiii la lu... bodoh punya komen, orang2 umno masa dekat pemilihan je berdegar degar laung hidup melayu bagai, dah jadi presiden, jadi PM, sama ja ceritanya....prfttt sengal la luhh machaiii

Anonymous said...

"Dato Azeez Rahim Chairman Tabung Haji Keling Penyamun Duit Umat Islam.

Bagaimana seorang yang kaki SPA boleh diangkat untuk menjadi Chairman lembaga Tabung Haji? Mengapa Azeez Rahim yang memang cukup terkenal dengan kegiatan Conman dipilih untuk menerajui satu badan yang cukup sensitif dengan umat Islam?

Sudah tidak ada lagi mereka yang layak didalam Malaysia ini sehinggakan kaki melanggan pelacur ditempatkan dikerusi yang sepatutnya bersih imej nya. Dalam bergelar chairam Tabung Haji Azeez Rahim masih melanggan pelacur dengan meletakkan moral yang rendah serta mencalar imej tabung Haji.

Siapa pilih Azeez Rahim menjawat jawatan terpenting didalam Tabung Haji? Makan gaji buta nampaknya Jamil Khir Baharom menteri Agama bila meletakkan penyamun tarbus di tabung haji. Pecat Jamil Khir yang bodoh dan makan Gaji buta. Azzez Rahim dipilih Jamil Khir nampaknya jamil ni takde otak jual agama agaknya.

Chairam Tabung Haji Azeez Rahim mamak keling penipu, curi duit cina dan sapu pelacur untuk hidup mewah. Curi duit tauke cina meniaga haram lepas tu beli tilam dan basikal konon nak tunjuk duit dia. Dasar penyamun tarbus Azeez Keling. Lepas ni habis duit tabung haji keling ni samun.

Azeez Rahim Chairman Tabung Haji perguna nama Tun Mahathir untuk diletakkan di Tabung Haji. Jangan jual nama Tun M, keling macam Azeez Rahim penyamun tak sama dengan Tun Mahathir. Lingkup lah tabung haji kalau dibiarkan Azeez Rahim terajui Tabung Haji.

Sejak bila syarikat GLC dipaksa menyalurkan sumbangan secara paksa kepada Tabung Haji? Azeez Rahim tak fikir dan ambil kira duit derma tu halal atau haram? Syarikat glC bagi derma secara paksa kepada tabung haji tapi si Keling Azeez Rahim curi separuh duit derma.

Pilih lah orang lain jangan pilih aziz. Jamil khir takde otak pilih kaki langgan pelacur jadi ceo tabung haji.

Dah berapa banyak org bagi duit bayar azez nak dapat projek. Kalau aziz kena tangkap dalam lokap sah akan ada 50 lagi report pasal aziz pasal ramai geran aziz ambik duit. Ramai yang tunggu nak buat laporan pasal Azeez Rahim Keling." ---@ betul ke ni? nilaikan lah

Anonymous said...

bukan masalah ahjib, masalahnya sikap2 pecacai dalam umno yg kuat bodek, masa disuruh bersuara bercakap dalam mesyurat sekor2 dok menikus, bila dah buat lepas pru dekat dgn pemilihan pulak , masing2 tunjukkan belang.. upah anjing untuk menyalak, kah kah kah...umno akan terus membusuk hingga ke usus kalau balachi2 xde otak ni terus wujud

Anonymous said...

Kepada sesiapa yang membaca komen ini tolong fikirkan dan lancarkan operasi mengubah kepimpinan UMNO segera sebelum terlambat! Kita tidak mahu kerana segelimtir pemimpin yang rosak menyebabkan negara ini akan terlepas ke tangan cina kafir dan pencacai Barat Liberal. Orang Melayu mahukan pemimpin yang lebih berani, kuat, mampu menundukkan cina dan kafir harbi. Orang melayu sudah tidak sabar lagi dengan sikap pemimpin utama UMNO yang masih mahu menagih simpati kaum cina dan mengenepikan bangsa melayu sendiri. Bangunlah wahai melayu! Desak UMNO atau gerakkan sesuatu yang boleh merubah keadaan kepimpinan melayu sekarang! PAS dan PKR sudah disongsangkan, kita hanya boleh membuat sesuatu dari dalam UMNO.

Anonymous said...

bayangkan kalau Dapig ini berada di amerika lalu mengeluarkan ayat yg sama terhadap parti pemerintah (demokrat). agak-agaknya, apalah nasib dia ye?

Anonymous said...

PRU 13 telah menunjukkan dengan jelas tanpa China Malaysia masih boleh di perintah oleh Melayu. Orang Cina telah duduk pada sebelah pihak pembangkang tapi tak dapat menjatuhkan Melayu.

Setelah jelas orang China di sebelah sana dan mereka tidak mampu membuat apa apa maka kerajaan sekarang tanpa segan silu boleh lah membuat apa saja tanpa menghiraukan kepentingan mereka atau bimbang undi mereka pergi ke pihak pembangkang.

Walau semua China menyokong pembangkang mereka tidak boleh mengubah apa apa.

Kerajaan sekarang sudah boleh mengikut kehendak perlembagaan misalnya mengenepikan semua sekolah jenis kebangsaan atau apa apa saja kerana orang China telah menunjukkan kekuatan mereka sebenar yang pada hakikatnya ciput.

Bersyukur kini orang Melayu tidak perlu atau meraih simpati pengundi China. Kita boleh perintah negara ini sendiri.

MCA adalah musuh dalam selimut yang sama sama menghendaki hak yang sama dengan tuan tanah iaitu Raja Raja Melayu. Orang lain punya tanah orang menumpang nak masuk nama dalam geran. Mana masuk akal....

Pergi negeri China... baru tahu mereka sangat mementingkan China. Tiada siapa dalam dunia boleh mengatakan mereka rasis.

Oleh itu jangan bimbang. Tanah Melayu hukumnya hukum Melayu

Anonymous said...

article yg bagus, tapi kita sebenarnya mungkin dah terlupa cerita pasal azeez rahim, dia tak layak terajui tabung haji. soal degree beli tu bukan isu besar sgt ,masalahnya kita tak mau orang kaki sakau lead tabung haji, azeez tolong letak sendiri jawatan dlm tabung haji sebelum ko diterajang rakyat. buat macam2 program masyarakat, ekspedisi bantuan itu dan ini , rupanya ada udang di sebalik batu, peruntukkan berapa? berapa banyak lagi yg azeez sapu??? pasal kegiatan x senonoh lain tu... takkanlah nak tunggu sampai org campak gambar??

Anonymous said...

Apek ini dan olang sewaktu dengannya bolehlah ngomong bahawa meleka boleh ubah kelejaan kelana meleka 99% mendaftar sebagai pengundi.

Udah itu, meleka juga mudah mengakses pusat mengundi iaitu pusat mengundi hanya "stone throw away" dari lumah meleka...jalan kaki tak sampai 10 minit boleh sampai.

Dalam masa sama meleka boleh halang olang yang milip "Bangla" dari tulun mengundi tetapi tidak pengundi hantu bermata 'pepet'.

Kalau, pendaftalan mengundi adalah otomatik, yakni 100 pelatus gulayu, bumiputela dan muslimin layak mengundi, apakah ini Apek belani gelenti meleka boleh tukar itu dan ini?

Anonymous said...

hasrat 'murni' bintang tiga ini akan jadi realiti kalau puak majoriti juga tidak kisah ianya jadi kenyataan.