Wednesday, August 28, 2013


Ada ahli politik ternama kini semakin PANAS PUNGGUNG dengan hasrat Kementerian Dalam Negeri mahu mendedahkan nama-nama mereka yang terbabit menjadi penasihat kepada beberapa kongsi gelap.

Bukan sekadar menjadi PENASIHAT, sebilangan ahli politik ternama ini juga menjadi PENAUNG UTAMA kepada kumpulan-kumpulan haram ini.

Kementerian Dalam Negeri sudah mempunyai senarai kepala-kepala utama kumpulan kongsi gelap "Geng 04", "Geng 08", "Geng 21" dan "Geng 36" dari kumpulan India; "Hong Shun Tang", "3821", "Wu Se Qi", "Hong Men" dan Hua Ji Dang" dari golongan Cina.

Lebih menarik lagi MELAYU juga terlibat dengan kegiatan kongsi gelap, yang dinamakan sebagai "Geng 3 Calit".

Nampaknya Polis DiRaja Malaysia dan Kementerian Dalam Negeri , WITHOUT FEAR OR FAVOUR, melancarkan 'PERANG' secara berdepan dengan kumpulan-kumpulan kongsi gelap ini.


Kita ucapkan syabas dan tahniah kepada Polis DiRaja Malaysia ...

Dalam tempoh seminggu OPS CANTAS dilancarkan, 1,018 penjenayah telah ditahan dalam usaha membanteras anasir jenayah dan kongsi gelap di negara ini.

Kesungguhan PDRM ini sudah cukup memberi isyarat tidak ada lagi toleransi kepada kumpulan kongsi gelap yang didominasi oleh kaum Cina dan India (MELAYU pun terbabit sama).

Sejak dilancarkan 17 Ogos lalu, Selangor, Pulau Pinang, Negri Sembilan, Kuala Lumpur dan Johor disifatkan sebagai penyumbang utama kegiatan jenayah yang semakin berleluasa.

Difahamkan juga majoriti penjenayah yang ditangkap ini adalah dari kumpulan kongsi gelap Geng 36, Geng 08 dan Geng 04. Bukan sekadar penahanan yang dilakukan, PDRM turut merampas senjata berbahaya dan kenderaan yang dicuri.



Apapun ...

Kita tunggu pengumuman esok oleh Kementerian Dalam Negeri senarai nama-nama ahli politik ternama yang terbabit menjadi penasihat dan penaung kepada kumpulan-kumulan haram ini. 

Jangan ada pulak ahli politik ternama yang bunuh diri atau lari meninggalkan negara sebelum pengumuman ini dilakukan.

WITHOUT FEAR OR FAVOUR

Well done PDRM ...



6 comments:

Unknown said...

i think every MP of BN and PR will kena la..without gangsters they cannot survive

Anonymous said...

hey lu samuel BODOH! Lu mahu hina NEGARA ISLAM M'sia ini aaahhh?! Baik lu pi jilat kaki kudis PENGGANAS/GANGSTER BARAT-ZIONIS, yg. paling DAJAL dlm dunia !

Anonymous said...

Patutnya mana-mana loyar-loyar/NGO-NGO SAMPAH DAPBANGKAI/PKR digelar "LOYAR/NGO SAMPAH utk. GANGSTERS"! Sebab itu, JANGAN bagi peluang lansung pd. DAPBANGKAI MEMERINTAH Tanah Melayu ini - kerana penjenayah akan BERKUASA dan polis/pemimipin ISLAM/MELAYU akan terus diHINA/diPIJAK/diTENDANG/diGERTAK dgn. undang-undang "demokrasi/hak asasi" SAMPAH si hipokrit Barat-Zionis (yg. sekutu kuat si DAPBANGKAI/PKR)! Jadi KDN memang mesti menyiasat kemungkinan besar penglibatan SAMSENG DAPBANGKAI/PKR dlm. geng kongsi gelap Cina.

Patutnya juga KDN meyiasat bawah undang-undang TERORISMA! Kat Barat pun, bawah udg-udg ini, mana ada FBI dsbnya, sibuk nak buat PR - tapi terus saja SERBU; TANGKAP, dan kdg-kdg - tembak sampai mati mana-mana PENGGANAS/PENJENAYAH mcm KATAK! Tapi yg. herannya, kat Dunia Islam/Dunia Ketiga, sibuk pula si Barat-Zionis MELALAK paksa kita amalkan undang-undang sivil berdasarkan "demokrasi/hak asasi" SAMPAH Barat-Zionis - pergi BERAMBUSlah mereka! Tengok polis kita yg. nak soal suspek gertak BUNUH Gurubesar Sek. Pristina; polis pula diGERTAK kononnya menceroboh - tak ke makin KURANG AJAQ si PENJENAYAH dan loyar-loyar SAMPAH mereka? Patutnya polis kita tak perlu jelaskan dgn. berlembut - adalah hak polis nak MENYOAL suspek PENJENAYAH! Kat Barat pun; terus tendang pintu kalau tak buka, dan kalau suspek lari, terus tangkap atau TEMBAK mati mcm. KATAK!

KDN juga kena ambil alih KESELAMATAN kpg-kpg Islam/Melayu kerana kpg-kpg. ini TERANCAM dgn geng kongsi gelap Cina (geng India sebenarnya KULI geng Cina - termasuk geng Cina ini mengkristiankan anak-anak Hindu miskin), yg. nak MENGHALAU umat Islam/Melayu dari P. Pinang. Tolong buat KEM TENTERA terbesar kat Seberang Perai, yg. dulunya penuh kpg-kpg PUSAKA sawah padi dan nelayan Islam/Melayu, dan mana-mana kwsn. di JAJAH CINA DAPBANGKAI/PKR, sebab mereka ini PENGKHIANAT negara amat merbahaya.
Ini ialah kerana Cina DAPBANGKAI/PKR disyaki DALANG belakang geng kongsi gelap Cina/India (dgn. sekutu PAP-Barat-Israelnya)!

Geng kongsi gelap Melayu pula, sebab kebanyakan dah sengaja diJAHANAMkan dgn. sindiket DADAH, yg. disyaki ditaja geng kongsi gelap Cina dan sekutu, Barat-Israelnya (lihat di http://www.intrepidreport.com/archives/968, Zeta gang connected to U.S. Special Forces/Mossad, By Wayne Madsen, March 10, 2011!). Ini adalah untuk menghancurkan moral jenerasi muda, terutamnya yg. Islam, dan meningkatkan JENAYAH termasuk akibat penggunaan dadah/senjata api, untuk menghuru-harakan negara, di Dunia Islam dan Dunia Ketiga, yang kaya minyak-gas. Jadi senanglah mereka nak MENJAJAH!

Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM/UMNO/Bahasa Melayu/K‘jaan BN, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera.

Jan Mohd said...

Harap pihak polis dapt buat serbuan di kawasan bandar country homes rawang. geng 08 selamber je berkampung kat sini.siap kereta cat 08 lagi..

Jan Mohd said...

Harap pihak polis dapt buat serbuan di kawasan bandar country homes rawang. geng 08 selamber je berkampung kat sini.siap kereta cat 08 lagi..

Anonymous said...

Pendapatan tetap meka tuuu. Fee pun lumayan..